Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Har vært skikkelig vedmodig og trist siste dagene. Er så mye som ikke har gått som jeg tenkte i livet mitt. Selv om jeg har to nydelige barn, utdannelse, en familie som er glad i meg og gode venner så føler jeg meg ensom. Gikk gjennom en skilsmisse for noen mnd sider. Selv om det valget var det rette for alle så gjør det vondt. Jeg trodde han var min store kjærlighet en gang men tok så inderlig feil. Selv om han har behandlet meg svært dårlig i mange år så tenker jeg tilbake på de gode minnene. Tenker på barna mine og på fremtiden. Tror aldri jeg kan våge å tro på kjærligheten igjen. Selv om jeg er bare 28 år har jeg innstilt meg på å leve alene for alltid. Det gjør vondt samtidig som det er en enorm lettelse å tenke den tanken akkurat nå. Livet er sårbart, underlig og vanskelig nå.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Klem til deg:-) Du skal se at det går bedre etterhvert. Du må bare ta tiden til hjelp. Dersom du har brutt ut av et forhold som ikke var sunt for deg, må jeg si at du har vært en sterk og reflektert person! Det vil lønne seg på sikt, både for deg og barna! Når du får perioder som du kan angre, så hold fast på tanken om hvorfor du valgte å avslutte forholdet. Det bedrer seg etterhvert:-) Hilsen en som har vært der selv.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå