Gå til innhold

Medela swing brystpumpe?

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her proevd den og kan si sin mening om den? Vurderer aa kjoepe en saann en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste pumpa som finnes. Fikk anbefalt den av mange og har vært kjempefornøyd. Har sluttet å amme nå så pumpa står i skapet til nestemann.

Skrevet

Kjempegod pumpe som jeg anbefaler på det sterkeste=)

Skrevet

Jeg har også hørt mye positivt om den, så den vil jeg også ha. Si ifra om du finner ut at det er en butikk som har ett bedre tilbud enn noen andre :)

Jeg hadde Avent manuell pumpe sist, jeg slet enormt med å pumpe meg. Men vet ikke om det var meg eller pumpa. Så tenkte å ha elektrisk denne gangen iallefall. Avent har jo også det og jeg vet om flere som har den og ikke har klaget iallefall. Men jeg tenkte å prøve Medela swing allikevel utifra positive omtaler på baby forumer :)

Skrevet

den kan jeg absolutt anbefale :-)

Skrevet

Jeg er overhodet ikke enig med de over her!!!!!

Liker absolutt ikke Medela Swing pumpen! Den er selvsagt bedre enn en manuell håndpumpe, men min erfaring er at den er altfor svak, bråker for mye og bruker for lang tid på å tømme brystet. Du kan bare pumpe ett bryst om gangen, og dessuten leveres den med helt håpløst brystskjold.

Skal du først investere i en brystpumpe, og har planer om å bruke den en del, anbefaler jeg heller Medela pump in style advanced, eller Medela freestyle. De koster fra 2000-3000 kroner, så de er noe dyrere enn Swing, men du får med utrolig mye mer utstyr, de er mye sterkere, og du kan pumpe begge brystene samtidig, noe som definitivt er en kjempefordel!!!

Den desidert beste pumpa er derimot Medela Symphony, men den koster i overkant av 10.000 kroner, og er bortimot umulig å få kjøpt! Jeg har ikke klart å finne den annet enn for leie.

Hilsen ei som har pumpet i til sammen to år!

Skrevet

Jeg er overhodet ikke enig med de over her!!!!!

Liker absolutt ikke Medela Swing pumpen! Den er selvsagt bedre enn en manuell håndpumpe, men min erfaring er at den er altfor svak, bråker for mye og bruker for lang tid på å tømme brystet. Du kan bare pumpe ett bryst om gangen, og dessuten leveres den med helt håpløst brystskjold.

Skal du først investere i en brystpumpe, og har planer om å bruke den en del, anbefaler jeg heller Medela pump in style advanced, eller Medela freestyle. De koster fra 2000-3000 kroner, så de er noe dyrere enn Swing, men du får med utrolig mye mer utstyr, de er mye sterkere, og du kan pumpe begge brystene samtidig, noe som definitivt er en kjempefordel!!!

Den desidert beste pumpa er derimot Medela Symphony, men den koster i overkant av 10.000 kroner, og er bortimot umulig å få kjøpt! Jeg har ikke klart å finne den annet enn for leie.

Hilsen ei som har pumpet i til sammen to år!

Skrevet

Hadde ikke overlevd 6 uker med brystbetennelse uten!

Verd hver krone!!

Skrevet

Anbefaler den på det sterkeste!

Jeg har bare positive ting å si om den og jeg har fulltidspumpet i mange måneder tidligere pga prematurt barn.

Skrevet

Jeg kjøpte avent manuell, men funket dårlig. Tok den med meg på tur, så leide jeg elektrisk på sykehuset merket mendela, og for en forskjell: Mye bedre!!!

Kommer til å leie denne gangen også. Kostet mindre, enn jeg trodde så jeg anbefaler å sjekke ut den muligheten. Helsestasjonen leide også ut.

Skrevet

Hei. det er den vi har. den var kjempefin til sitt bruk. Jeg endte opp med å leie dobbeltpumpe fordi det tok så himla lang tid med bare en enkelpumpe, men bortsett fra det var jeg kjempefornøyd. Vi kjøpte den brukt på finn og kjøpte ny flaske og slanger til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...