VesleNina Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Fikk positiv gravidtest i dag, også på bursdagen min og greier....juhuuuu, etter 6 mnd med prøving!! Er så glad nå...bedre gave kunne jeg ikke fått nå.... Håper alt går bra fremover nå:-)) Masse lykke til alle dere andre som prøver:-) Klem
Kath+3 Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Oj så spennende gratulerer så mye!! også på bursdagen din da, nei ingen slår nok denne gaven
VesleNina Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 Nei, helt sant. Tusen takk :-)
annesmil Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer så mye, så nå er du ikke lei lenger!! : ) Jeg tok en test i dag jeg også, men den var ikke positiv. Etter "gammel" sykluss skulle jeg hatt IKM 3 februar, men nå vet jeg jo ikke helt?!? Har ømme pupper, men det kan jo også være ett tegn på at mensen kommer. Men, har ikke mensen smerter... Men, igjen det er det jo mange som har når de er gravide...Så nå ser det ut som vi uansett har gitt oss fortidlig i forhold til mulig EL. Jeg tester ikke, da jeg føler det blir mer stress med det, men må nok revurdere det snart. For har jo ikke peiling lenger når EL er? Om jeg får mens snart, så har jeg jo bommet med nesten en uke på når jeg trodde EL var! Hm, beklager.. her kommer jeg og "kupper" ditt positive gledesbudskap, med min selvopptatthet... NYT DAGEN, NYT GLEDEN OG GRATULERER MED DAGEN!!!!!!
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer såååå mye med dagen OG med spire VesleNina!!! For en fantastisk dag :-D <3333 Den perfekte bursdagsgaven ja!!! Hurra for deg!
VesleNina Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2011 Takk:-) nei nå er jeg ikke lei lenger :-) Jeg har hele tiden testet meg bortsett fra sist gangen nå...så jeg er litt usikker på når akkurat eggløsningen fant sted, men aner sånn ca da.... Jeg ha ikke hatt noe form får ømme pupper (ennå, men det kommer vel) men veldig mye mensmurringer (7 dpo ca) og stølhet i magen, merker ikke noe spes i dag, bare følte at noe er anderledes, vanskelig og forklare.....derfor tok jeg også testen i dag, 4 dager før ikm. Du kan jo ha en mulighet da siden mensen ikke har vist seg og du ikke føler at den kommer....vent noen dager til og ta en ny test. Masse lykke til.
annesmil Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Mensen kom nå,... Lykke til du da : ) Kos deg med dagen og barnet i magen!
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer med dagen og graviditeten!! Beste gåva ein kan få!
VesleNina Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2011 Uff da annesmil...trist og høre, jeg skjønner deg så alt for godt hvordan du har det akkurat nå.....men stå på under neste el også satser vi på at det sitter da:) Lykke til og kos deg med den gutten du har:) klem
vår første 19 mnd prøving Skrevet 7. februar 2011 #11 Skrevet 7. februar 2011 gratulerer med spire <3
Lollo83 <3 Skrevet 7. februar 2011 #12 Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer masse med baby i magen, og med dagen!!! Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå