Gå til innhold

Noen som har vært på 3D ultralyd på Lysaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var opplevelsen? Koselig folk der? Anbefales det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der i begynnelsen av januar - anbefales. :-)

Han er utrolig hyggelig, inkluderende og interessert...det virker som han liker jobben sin veldig godt. :-D Fikk med bilder og DVD...supert.

JM fortalte meg at han har fått litt pes fra sykehuser fordi han "anslår" termin og den er ofte feil, så se bort i fra den. ;-)

(Den han kom med til meg var 8 dager etter UL-termin...)

Alt i alt - veldig fornøyd. :D

Skrevet

jeg var der i desember og er kjempefornøyd! =)

Er kun en mann som jobber der og han er kjempehyggelig! Ser kjempebra ut inne der også:P hehe

Har ikke hørt noe om det med at han har fått pes for noe, han sa at ifølge dataen hans så var termin 2 dager etter den jeg har, men han sa da selv at jeg ikke skal regne med den han ga meg, for man skal alltid følge den man får oppgitt ved 18 uker ul.

Anbefales fra meg hvertfall =)

Skrevet

Ok :) Er veldig spent så det skal bli moro! Var meningen jeg skulle i Drammen men der var det visst fullt hele feb :-/ Så da ble det å lete etter andre plasser :) Virker som et koselig sted utifra dere så da satser vi på at det blir bra, hun sekretæren sa også at hvis jeg ikke var fornøyd med ul kunne jeg få en til helt gratis :)

Skrevet

Helt enig med de to andre her!

Vi var der for et par uker siden, og er kjempefornøyde.

Han er veldig hyggelig og lett å snakke med, og bildene ble utrolig bra.

Gled deg:)

Skrevet

Ja har vært der og er fornøyd:) Har ei sjenert lita frøken i magen som ikke var så interessert i å vise seg fram så jeg fikk komme tilbake litt senere for finere bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...