Gå til innhold

12+2 og takvise smerter i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

men ingen blødning. Begynnte smått i går kveld men blitt verre uttover natta, vondt i hele magen også i mellomgulvet. Ringte legen og fikk time 14.15 i dag er redd noe er galt:( Noen som har opplevd dette og alt har vert i orden med den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hvordan gikk det med deg? Håper det gikk bra. Hører gjerne fra deg.

Skrevet

jeg hadde det forrige uke faktisk. var rett på legevakten. han kom frem til masse luftsmerter og kramper i tarmen faktisk.. alt var bare bra med lille:)

Skrevet

Hei, kom hjem nå fra ultralyd etter en liten blødning i natt sammt smerter enda, ufarlig blødning og bebisen var frisk og rask;) mulig disse smertene er kynnere for magen strammer seg sånn, så da kan jeg puste lettet ut med en levende frisk bebis i magen;)

Skrevet

Å, så godt at alt var bra. Jeg hadde også noen lignende smerter for en ukes tid siden, de gikk over så jeg dro ikke til legen, men ble bekymret da jeg leste innlegget ditt. Men var på ultralyd på mandag og alt var bra med meg også.

Lykke til videre!

Skrevet
;) så fint at alt så bra ut til deg også;) 1.svangerskapskontroll i morgen;) blir greit og komme i gang;) Hehe når har du termin? Og hvor kommer du fra?;) sør Trøndelag her;) termin 22.aug
Skrevet

Jeg har termin 19. august, så da er vi ganske likt i løypa. Bor i Oslo. Har en forhistorie med kromosomfeil og aborter, så derfor er jeg fremdeles avventende til dette svangerskapet. Men jeg håper det går til mål og at jeg i likhet med deg blir tobarnsmamma. Hvor gammelt er barnet ditt?

Skrevet

Jeg har 2 fra før;) så jeg venter nr 3 ;) har en gutt født 2006 og en jente født 2007;) veldig tette de;) huff trist og høre det da men håper dette svangerskapet ditt går fint;) det gjør det sikkert;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...