Gjest amandine Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har f...meg syke unger IGJEN!!! Har altså hatt nesten tre uker med syke barn siden jul! Og ja jeg vet jeg ikke skal klage siden de bare er vanligsyke og ikke alvorligsyke. Jeg bare må klage litt likevel. Og egentlig er jeg takknemlig fordi jeg har supre unger som bare blir litt vanligsyke innimellom, det er bare det at dagene mellom er blitt så få i det siste! Jaggu godt jeg iukke har en sur arbeidsgiver, Hva skulle jeg gjort da???
meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Jeg er alltid klar for å hate sykdom! Sykt barn og semisyk meg selv her. Heldigvis er barnet hjemme med frisk far (men for hvor lenge? Spenningen stiger..) ¨mens mor er ute og tjener til livets opphold. Elsker: -paracet -hostesaft (sa jeg at den var sterk sterk?) -saltvannsspray -mykt nesepapir
blomstre Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Kan jeg snike inn et aldri så lite mandagselsk? Eller rettere sagt et stort ett vil jeg si... 210.000 kr over prisanntydning ble mit smukke hjem i dag solgt for, hurra! Og det uten oppussing, kun rydding og vask for å gjøre det respektabelt... og det er intet mindre enn 1.350.000 mer enn jeg kjøpte det for! Bruke alt på hage, ja?
Gjest amandine Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Hurra! Så fint! Det er alltid godt når sånt er vel i havn. Litt som med fødsler, men tror jo selvfølgelig at alt skal gå bra, men vet jo også at det ikke alltid gjør det.. Huskjøp og salg hører jo med til livets ganske store ting! Det kan iallefall stå mye på spill.
♡ A & E ♡ Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Jeg bare signerer denne tråden. Lillesøster ble syk tirsdag og var barnehageklar idag og igår ble storebror syk. Jeg blir et troll om jeg ikke får nok søvn men det bryr ingen seg om
meg & to små vampyrer Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Og der fikk minste øyebetennelse og ble sendt hjem fra bhg. Svarte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå