Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Hvordan gjorde dere det? Vi vil ikke ha noe store greier - så få gjester som mulig. Men vi må vel invitere nærmeste familie. Hva med brudens antrekk? Og mat/fest? Syns ikke det passer seg med stor brudekjole når det er et lite bryllup og helst en uformell fest etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Vi giftet oss på tinghuset i Bergen. Jeg var gravid i femte måned med barn nummer 1, men hadde likevel hvit kjole. Mannen hadde smoking. Nærmeste familie som var med pluss forlovere. Gikk på fin restaurant etterpå. Jeg angrer ikke på at vi gjorde det på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå