Gå til innhold

Bryllup på Tinghuset, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjorde dere det?

Vi vil ikke ha noe store greier - så få gjester som mulig. Men vi må vel invitere nærmeste familie.

 

Hva med brudens antrekk? Og mat/fest?

Syns ikke det passer seg med stor brudekjole når det er et lite bryllup og helst en uformell fest etterpå.

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss på tinghuset i Bergen. Jeg var gravid i femte måned med barn nummer 1, men hadde likevel hvit kjole. Mannen hadde smoking. Nærmeste familie som var med pluss forlovere. Gikk på fin restaurant etterpå.

Jeg angrer ikke på at vi gjorde det på den måten.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...