Gå til innhold

Glad for å arve babyutstyr!


mossirose

Anbefalte innlegg

Det er gøy å redebygge i tiden før baby kommer, og jeg har vært og sett på barnevogner og annet i butikkene. Likevel har jeg ikke fått meg til å handle noe enda, for jeg synes det er dumt å handle alt nytt til en attpåklatt som sannsynligvis blir sistemann i flokken.

 

Derfor var gleden stor da en tidligere kollega sendte meg følgende sms: "Driver og rydder. Vil du ha Simo duovogn med stellebag, voksipose, BabyBjörn bæresele, tripptrappstol, ikea barnestol, sprinkelseng med madrass og kant, gåbil og reiseseng?"

 

Så glad er jeg. Nå slipper jeg å gruble mer på hvilken vogn jeg skal velge, og kan i stedet legge pengene i å pusse opp et par barnerom. Så gøy! Sprinkelsengen kan males i en fare som passer til rommet, så alt skal nok bli fresht og fint uansett.

 

Er det flere enn meg som er like glad for å arve som å kjøpe nytt?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg skal arve vogn og stellebord m/badekar, og er kjempeglad for det. I tillegg har min søster tvillinger (gutt+jente) på 6 år, og fant i helgen frem en STOR koffert full av både rosa og blått tøy, som jeg kunne forsyne meg av! Er kjempeglad for det. Kommer selvfølgelig til å spe på med nytt tøy også, for litt av gleden er jo å gå og handle selv til den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så sinnsykt heldig!!

På alt det der har du spart minimum 15000 ;)

 

Jeg er så heldig at jeg får arve klær fra to damer denne gangen som har jenter som er født nå,og jeg har ikke termin før i juni,så det er perfekt alder å arve fra :)

 

Pluss at en venninne spurte om jeg ville låne bilsete og brystpumpe,så da er det bare vogn vi må kjøpe :)

 

Eeeeelsker å arve fine babyting !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint å kunne arve litt! :)

 

Jeg arver kombivogn av X'en og kona hans.

Kjøpte et bilsete for bare 300,- (veldig fint og bra!) og har fått med to digre poser med guttebabytøy på kjøpet. :)

 

Eneste jeg mangler nå, er en sprinkelseng.

Men jeg vurderer å bruke kurv helt i starten, og den har jeg fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...