Gå til innhold

Jeg er 21 år ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...mamma og gravid.

Ikveld ble jeg lugget,slått ned og forsøkt kvalt av min kjæreste..alt dette mens min lille gutt sto å så på...

Tørr ikke si det til noen,så måtte bare skrive det her ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og når du har skrevet det her, skriver du det i et brev og gir til en fortrolig. Det er ingen skam i å bli mishandlet, men det er en skam å MISHANDLE!

Kom deg bort fra ham! Tenk på barna dine, kjære deg! Tenk for noen spor dette setter hos en liten gutt. Neste gang blir det kanskje ikke bare med forsøket! Kom deg ut mens du kan, vær så snill!

Skrevet

Ta kontakt med et krisesenter. Har du tydlige skader som feks blåmerker så tar du bilder.

Vær så snill og ta kontakt med et krisesenter for din lille sønns skyld og den lille i magen. Vil du at barna dine skal vokse opp med en slik drittsekk til far.

Tenkt deg godt om nå. Hvis du er redd for at du ikke skal klare deg økonomisk så kan jeg garantere deg at du kommer til og klare deg helt utmerket, nav har så mange stønader som gjør at du kommer til og klare deg godt økonomisk.

Skrevet

Neste gang kan det være barna han går løs på.

Og de tåler ikke like mye som deg.

Hvis du ikke har lyst at han tar livet av barna dine kontakter du et krisesenter NÅ...

Skrevet

hei du;)

uff altså! dette er absolutt ikke bra. Tyoen min er også 21år og hadde han gjort noe sånt fran sønnen min så hadde jeg frtalt dette til både mine og hans foreldre slik at han kan få den hjelpa han trenger g slik at det kmmer frem i lyset. For hva vet du om hva han er istand til å gjøre når han er alene med ei unge sm skriker??!!

Skrevet

Kjære,kjære deg!

For 24 år siden var jeg den (gutten din) jenta som opplevde akkurat det din sønn opplever nå,vær så snill og ta kontakt med noen som kan hjelpe deg, selv har jeg mått slept på det jeg opplevde hele livet,og det vil aldri gi slipp,det har skapt vonde minner og hendelser jeg har opplevd senere i livet! For barna dine,for deg,vær snill å snakk med noen! Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Så lenge du ikke tør gripe inn, er du en like stor mishandler av dine barn som din kjæreste.

Overvinner du ikke frykten for barna sin del, har du med stor sannsynlighet ødelagt deres liv..Tenk litt på det, så pakker du tingene dine og kommer deg ut..Ikke noe ting han sier deg av fagre løfter eller skumle trusler skal du ta deg nær av. Tenk på barna og deres fremtid og deres liv..VIL du de skal få en god oppvekst? Da skal du ha denne mannen så langt unna deg og barna som det er mulig og komme.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...