Gå til innhold

Erfaringer med aldersforskjeller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 25 og han er 40 :)

15 år er mye, og vi merker det av og til, MEN vi har det supert sammen og har nå et barn:)no problemo;)

Skrevet

Så bra:) Jeg har nylig truffet han, men jeg er svært betatt av han og jeg vet at han føler det samme. Vi velger å ta det helt rolig framover siden ingen av oss har tro på å kaste seg inn i noe ukjent:)

Skrevet

Min svoger er gift med en dame som er eldre enn min svigermor. Hun er 19 år eldre enn ham, men de har vært gift i mange år og virker veldig lykklige sammen.

Skrevet

det er bra:) ader spiller ikke noe rolle...ja kanskje hvis han hadde vært 50 såe, men det er han jo ikke;) dere er jo voksne begge to:)

Skrevet

Jeg var 25 år da hun var 16 og vi var sammen i 3 år. Jeg tror at det er et spørsmål om hvordan man utvikler seg i den alderen man er i. En 16-åring som plutselig i russetiden ble bare opptatt av festing, gjorde at et forhold ble vanskelig og vi fikk forskjellige interesser. Men dere er antakeligvis over slike faser :)

Skrevet

Vi er 23/35, og det fungerer utmerket :)

1 barn på vei :)

Jeg tror han gjør meg eldre, og jeg han yngre, så vi er vel i grunn som to 29 åringer ;)

Skrevet

Tror ikke alder har så mye å si i denne fasen. Det er noe annet når du er 60 og fortsatt har en del år igjen i jobb og han er 71 og pensjonist. Har en tante og onkel med 13 år aldersforskjell. Fra hun var 55 og han 68 har det vært tøft. Begynte å bli litt dement, var ikke lenge i jobb osv. Sliter veldig på henne!

Skrevet

Jeg er 19 og han 30.. Fungerer utmerket. Har vært sammen i 3 år. Har en jente sammen.

Skrevet

Jeg er 24, han er 36.

Vært sammen i snart 8 år. Har det helt fantastisk

og venter nr 2 til sommeren. Kunne aldri tenkt meg å være med noen andre enn han. Merker jo at det er litt aldersforskjell til tider men ikke noe plagsomt. Hadde vel vært andre "problemer" som hadde dukket opp om vi var nærmere i alder. Er forhold er vel aldri feilfritt uansett :)

Skrevet

Jeg er 20 og han er 30. Vi har vært sammen i fire år, og har barn sammen. Vi har det fint sammen, og de eneste gangene jeg merker forskjell, er når venner kommer til ham og prater om fortid. DA merker man jo at man er i fra forskjellige epoker^^

Skrevet

Det er når alderdommen begynner å syntes at jeg ikke liker det for min del. Selv om det bare er 10 år er ikke menn så sexy etter de fyller 45. De får slappere tiss, mye markerte rynker under øynene, hår der det ikke var hår før. Så det er bedre med 20 og 38, en 35 og 45. Syntes jeg ivertfall. Men kanskje jeg er for overfladisk. Når jeg var 20 flt jeg for menn som var 40, men nå som jeg er 35 syntes jeg 45 er ikke tiltrekkende

Skrevet

Jeg er jo av den formening at alder ikke spiller noen rolle... Men det er etter en viss alder er oppnådd hos begge.

Jeg ser noen av dere har vært sammen med en mann fra dere var 16... Og han var opptil 26.. Da lurer jeg på hva som rører seg i hodet på en 26 åring som innleder et forhold til en unge på 16. Sier noe om hvor lite moden han var.

Jeg var en moden 16 åring en gang, men i ettertid ser jeg hvor barnslig og teit vi alle var;) Var sammen med en på 22 da, klart det måtte ende...

Skrevet

Jeg er hun på 20 som er sammen med en på 30.

Jeg sa ikke alderen min, rett og slett. Vi pratet ikke om alder, og jeg så mye eldre ut enn de som var på min alder. Jeg hadde opplevd så mye at han ikke satte spørsmal ved alderen min.

Og vi ble faktisk så stormende forelsket at han ikke greide å velge meg bort, selv om han prøvde. Og glad er vi for det i dag.

Skrevet

10:52 her igjen:)

Dessuten ligger det fra gammelt av at menn gjerne kan være mye eldre enn kvinnen. Og mange ble bortlovet da de var unge. Det ligger også i naturen.

Skrevet

Vi er 28 og 38

Var 24 og 34 da vi traff hverandre.

Nå er vi gift og har 2 barn og et til på vei..

Age is just a number ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...