Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Kan dere slutte å kalle guttene deres for det? Fatter ikke at det er mulig?!?! Hvordan kan man i det hele tatt ha lyst til å kalle sønnen sin for noe halve nabolaget heter?? Gi dere! Ikke er det så fint heller. Hva svarer dere om dere får høre at en nyfødt heter Lucas? Mitt svar SIST gang var: Åja.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Jeg synes det er et nydelig navn, og kalte min gutt det for 6 år siden. Ufattelig frustrerende at det har ekslodert slik som det har gjort. Da de spurte på klinikken hva han skulle hete sa de at den var ny, det navnet hadde de ikke hørt før. Men jeg synes fremdeles det er flott jeg da:-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har enda ikke møtt en eneste Lukas i levende live. Hører bare om dem her inne. Derimot flommer min verden over med Christian, Kristoffer, Alexander, Magnus, Håkon, Henrik og Marius. En Lukas hadde vært en artig avveksling.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Signerer HI *Liker* Kveldens beste innlegg så langt...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Synes folk kan få kalle barna sine det de vil egentlig, men synes mer synd på de som kaller barna sine kjempesære og pompøse navn i et fånyttes forsøk på å virke nyskapende og kreativ....
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Lucas er et nyelig navn! Er dine barn sine navn så mye bedre?hum....
Nevis Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Mange kaller jo ungen sin for Lukas nettopp fordi det er så pent. Navnet hadde ikke blitt så poplulært om det var stygt, det sier jo seg selv. Dessuten er det ikke SÅ mange som heter det, det var bare mange som ble kalt det over en kort periode. Hva heter dine barn da Hi? Er veldig spent på det. Regner med at det er noen helt ENESTÅENDE, FANTASTISKE navn, siden du føler det er greit å sitte der og mene noe om hva andre kaller barna sine!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har ei venninne som valgte å kalle ungen sin Emma, et navn som trolig er enda mer populært enn Lukas. Mitt svar til dette var: "så nydelig navn!" Det kan selvsagt ha noe å gjøre med at jeg er litt mer sosialisert enn deg Hi, og at jeg er sivilisert nok til å ikke la meg provosere av noe så dumt som at andre velger populære navn jeg ikke ville ha valgt selv. Gro deg noen sosiale antenner du, så kan vi snakkes.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Det er nok varierende hvor man bor. Vår sønn heter Magnus, men var alene både i bhg (med 60 barn) og på hans trinn på skolen (45 elever) om å hete det. Det er samtidig 3 Noah og 2 Lukas blandt samme gjengen, og en haug med Celiner :-) Trodde det skulle bli Magnus B og Magnus R osv, men har ihvertfall sluppet unna det så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå