Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er gravid også... Er det beste bare å avslutte forholdet om vi holder pa med uenigheter hele tiden ? Er veldig stresset også...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Hva med å flytte fra hverandre igjen uten å slå opp? Gikk forholdet greit før dere flyttet sammen? Kan jeg få spørre om grunnen til at dere flyttet sammen er at du ble gravid? Jeg gjorde det med min eks og det var bare forferdelig, endte med brudd og fraflytting. Så finnes det faktisk de som sliter med stress og irritasjon og slike ting generelt mens de er gravide. Er lite snakk om det, og jeg tror ikke jeg har kommet over noen undersøkelser på det. Men jeg har jo merka en stor forandring hos meg selv de gangene jeg har vært gravid at humøret blir bare helt jævlig, er som å ha PMS ganger 10 og det i 9 måneder! Det kan ødelegge selv det beste forhold. Om du er plaget med stress vil jo det påvirke alt negativt. Reagerer du på den minste ting og sånn? Det gjorde i alle fall jeg. Selv om dere ikke greier å bo sammen så betyr det nødvendigvis ikke at dere må slå opp, men om det bare er krangling hele tida selv om dere ikke skulle bo sammen så er kanskje brudd det beste.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Heller slutt med skrekk enn skrekk uten slutt.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 23:58 har et godt poeng. Jeg er også gravid og supehormonell. Har vært gift i tre og et halvt år, bodd sammen i 5-6 år. Vi har et godt og sterkt forhold, men FY som jeg hisser meg når jeg er gravid. Kranglingen har tatt seg godt opp i det siste. Fordelen da er jo at vi har bodd sammen en stund, så vi vet at det ikke pleier å være sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå