Gå til innhold

spiresnart.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om bloggen?

Er det noen her som leser den?

Er det bare jeg som syns den er ... tja ... merkelig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært innom den ett par ganger og hun virker noe ustabil. Helt ok at det ikke er alle forunt å få barn, tenker jeg

Skrevet

ustabil, hvordan da? Det har jeg ikke lagt merke til...

Skrevet

Synes det er flott hun og mannen hennes har funnet en måte å gå ned i vekt på som fungerer!

Ustabil? Nei.. har jeg ikke lagt merke til.

Skrevet

En flott blogg syns jeg! :)

Skrevet

Har vært innom noen ganger, og synes bloggen er ganske kjedelig.

Masse googlebilder, kjedelig skrevet, resten av bildene er også lite spennende.

Bloggen hadde hatt godt av en liten "vitamininnsprøytning", i form av penere design, bedre og mer spennende bilder, osv..

Den hadde blitt mye kjekkere og enklere å lese om hun hadde sluttet med så urolig mange smilefjes, begynt å bruke stor bokstav der det skal være, og i tillegg kanskje tenke litt mer gjennom hva hun skriver. Legge litt mer tid i det, ikke bare pjatte nedpå og legge ut.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere har imot denne jenta...

Hva er så galt med at hun bruker smilies å er glad??

og de fleste bruker bilder fra google på sine blogger.

Jeg har lest denne bloggen lenge, og hun har brukt masse private bilder, men den stakkars jenta får jo aldri fred, noen MÅ skrive noe negativt uansett.

Det har ikke vært mye siden hun sluttet med bildene, så det virker jo tydeligvis da.

Hva er det denne jenta gjør, som dere har så mye imot??

og nå er det jo ingen som tvinger dere til å lese den...liker dere ikke bloggen, så ikke les den.

Men siden dere fortsetter å komme tilbake til den, så må det jo være noe om tiltrekker dere.

Skrevet

dette syns jeg er utrolig urettferdig gjort av dere. jeg vil tro at HI er en sjalu person, som ikke selv har blogg, men kanskje ønsker å ha en.

jenta bak denne bloggen er ei fantastisk flott og sterk jente, som jeg unner alt godt i livet. Ja, hun har sine problemer, men det har vi da for søren alle sammen. denne tråden syns jeg rett og slett var unødvendig.

Du må ha et jævla kjedelig liv HI, for å klare å rakke ned på et menneske du ikke engang kjenner.

Skrevet

Er det deg igjen Tonje,(babylykke?) som prøver å samle dritt om spiresnart igjen? Jeg vet at d var du som startet dn som ble slettet.

Det er jo ikke akkurat første gangen du er stygg motspiresnart. Din såkaldte bestevenninne... Spiresnart fortjener en bedre vennen deg!

Skrevet

Ka har kona mi egentlig gjort dokker som starte herre diskusjonan om hu. Det et ikke første gangen nån gjør herre. Har dokker virkelig så patetiske liv at dokker må finn en høggstabbe å gå laus på.

Dokker oppføre dokker som nå små dritt unga som snakke dritt om andre for at dokker har det så jævlig med dokker sjøl.

Kan dokker ikke la jannicke få gjø som hu vill på sin egen blogg å hvis dokker ikke like den, koffor i helvete er dokker innpå den da.

Å for å topp det hele så er dokke så jævlig feig å starte en anonym tråd om det å, e dokker redd for å bli gjennkjent. Skaff dokker et liv å la kona mi vær i fred.

Å hvis dokker lure så e æ kent roger (kenta) ektemannen t spiresnart (jannicke). Å æ tørr å stå fram me kæm æ e.

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~
Skrevet

jeg syns hun virker som ei flott jente jeg. Titter innom bloggen hennes støtt og stadig. Håper virkelig de får ønskebabyen sin snart!:)

Noen mennesker syns bare det er utrolig underholdende å starte en tråd om andre folk. Men om man velger å brette ut mye av livet sitt på nett, så må man tåle å bli "diskutert" også. Så mitt råd til spiresnart.blogg.no

er å ikke bry seg om hva andre folk måtte mene. Stå på- og fokuser på de positive komentarene istedenfor!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...