Gå til innhold

Når "gir" presset på blæra seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hm,

undres over de varierende symptomene mine i denne graviditeten.

 

Hadde press på blæra, som om jeg måtte tisse nesten konstant frem til ca 5+5. Ingenting nå de siste 4 dagene. Noen som husker om det presset pleier å vare lengre?

 

Ellers har jeg veldig varierende kvalme, en dag i forrige uke kasta jeg opp, mens jeg nå bare såvidt kjenner uvelhet innimellom.

 

Dette minner mest om da jeg hadde MA.

 

Huff, kunne ikke alt bare vært likt hver dag?? Er nå 6+2 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar:-)

Har vært gravid 3 ganger før, og synes også å huske at det "aldri" ga seg. Føler meg ganske sikker på at det ikke vokser inni meg, ekkel følese. Har heller ikke ligamentsmerter. Og det med blæra er jo et veldig konkret tegn. Skal på UL neste uke, da får jeg heldigvis vite hva som skjer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra. Jeg kjenner igjen at det strekker seg og at jeg er trøtt og må tisse.... og så lukter urinen annerledes.. Lykke til! Bare 5 uker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått litt blødninger i dag. Og ganske sterke menssmerter i mage og rygg. Det går nok ikke bra:-(

Skal ringe gynekologen i morgen tidlig og få UL........

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg krysser fingerne for deg.

 

Bare for å roe deg litt ned, forrige gang hadde jeg også litt blødninger (to ganger). Det er festegreier. Menssmerter i mage/rygg kan man få pga at egget fester seg. Så dette er begge tegn på at bebis fester seg, altså ikke det motsatte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for trøstende svar:-)

Har fått time til gynekolog i dag, det skal bli godt å få sjekke hvordan det står til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra HI:

 

Jeg var gravid med to, men smertene og blodet kom av at jeg aborterte den ene. Den andre var fortsatt i live- hjetet slo allerede(6+5). Legen kunne ikke si noe om det kom til å gå bra med den eller ikke, men jeg skal tilbake på ny UL om to uker.

 

Sukk, det er spennende nå...klarer ikke helt å slå meg til ro kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...