Gå til innhold

Hvilken barnevogn vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på en fra emaljunga som heter edge duo tror jeg. Er den bra? Noen bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmajunga City Cross er min favoritt, smidig, enkel, pen å se på, trygg for barn, enkel å håndtere inn/ut av små og store biler.

Har sett på Simo, men de ble for store/tunge/ og gammeldagse

3 hjuls vognene som Brio /Stokke og Bugaboo passer best for storby, de bli for vinglete på halvshabby gangveier og grus ;)

Skrevet

Emmaljunga Edge Duo er super. Jeg hadde den til førstemann, og gleder meg til å ta den i bruk til nr 2 nå ganske snart. Bagen er stor og god, vogna er robust, har lufthjul, er lett å trille... MEN, det er ikke til å stikke under en stol at den er stor og tung, så dersom du skal ha den inn og ut av bilen, eller opp og ned masse trapper flere ganger om dagen, så blir du muligens litt lei. Om dette med størrelsen ikke er noe problem, så vil jeg så absolutt anbefale vogna!!

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen vogn jeg absolutt ville anbefale, men var fornøyd med min Teutonia S3 (svingbare forhjul) på visse områder. Men den er håpløs i terreng og vinterføre og ryggen går ikke lenger an å legge ned.

Etter lang utredning har jeg kommet til at vi skal kjøpe Emmaljunga City Cross! Gleder meg vilt!! Edge duo har en venninne, og hun sier den er håpløst stor og tung og gleder seg til hun kan bytte over til en annen vogn. City Cross har jeg bar hørt positivt om!

Skrevet

Har brio sing. Veldig fornøgd med den, lett og stabil vogn :) Passe stor og god bag, til både vinter og sommer. Super sittedel som kan snuast begge vegar. Lillegutt var strålande fornøgd når vi bytta til sittedelen, han kom så høgt opp og fekk med seg alt :)

Er og en fordel at det er svingbare hjul framme. Har kjørt masse på forskjellige typar underlag og syns den er god å kjøre :) fungerer og godt på snøføre :) Handlekorga er og stor og god :)

Skrevet

Har også citycross, riktignok ikke brukt den enda, men er suuuperfornøyd :D

Denne er liten og lett, men med plass. Fin vogn :)

Skrevet

City crossen er helt super!!! Kjøp den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...