snart3barnsmor:) Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Hva hjalp dere mot kvalmen? Spise ofte og litt funker IKKE!! Er ekstremt oppblåst og "sprengt" i magen hele tiden også, lurer på om kvalmen er verre pga lufta... Jeg har nå kuttet ut brus og brød, for det blir jeg hvertfall verre av... Men er det noe middel som man kan ta som virker? Sea Bands virket heller ikke...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Ingefærøl med minimalt av kullsyre oppi... og salt potetgull!!
snupp86♥ Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 jeg har hørt vanlige lovehearts fra butikken funker... ikke prøvd det selv...
Alvasmamma Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Fikk tips fra sykehuset da jeg hadde NORO viruset ( ikke slitt med kvalme i svangerskapet, så kan kun gi deg dette. håper det fungerer for deg). Marie kjeks og french fries( potetgull), Lykke til
NostraStoria Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Drikk eplejuice blandet 50/50 med farris, bra for magen og skal hjelpe mot kvalmen. Så kan du spise litt Ritz kjeks i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå