Gå til innhold

Visdomstann

Anbefalte innlegg

Skrevet

borret en visdomstann for 2 uker siden.no er d som en liten tannpine ijenn. men går over når tar smertestillende men kommer ijenn. hva kan dette være? betennelse eller for at han har borra ganske hjupt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det fortsatt tannleger som borrer i visdomstenner?

Det er helt tåpelig, og de burde trekkes så fort det kommer et stort hull i dem.

Sannsynligvis har tannlegen din oversett at du trengte en rotfylling, så derfor verker det fortsatt. Så kom deg til tannlegen så fort som mulig, og bli kvitt den tannen;)

Skrevet

er de ikke vonde trekke da?. har tannlegeskrekk

Skrevet

kan være betennelse du har, ring tannlegen din i morgen,men ville trekt den tanna jeg

Skrevet

Jeg har trukket 3 av mine visdomstenner. Ingen av de har vært så ille å trekke, mer vondt å ha dem der vil jeg si. Tror det er litt myte at det er så fælt å trekke visdomstenner. Det er i allefall bedre å trekke den enn å gå og plages slik du gjør eller måtte rotfylle.

Skrevet

har alle tannleger lov til å skære eller må man til spesiallist da?

Skrevet

Jeg har vært til en kirurg og en nyutdannet tannlege for å "operere" ut 2 av mine nede.

Det kommer vel helt an på hvordan tennene står, hva som er problematikken for å få tannen ut.

Jeg gikk til kirurg med en tann som hadde "kroker" på røttene.

Tannlegen som tok den andre nede, måtte sage av noe kjevenbein som lå over tannen for å få den ut. Men røttene var greie ;)

Jeg ble kvitt min tannlegeskrekk etter disse 2 operasjonene, så det er faktisk ikke så ille som det høres ut til! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...