Gå til innhold

Hvorda sofa har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny sofa og stemor er så opptatt av at det må være skinn.

Hvordan sofa har du?

Lille er snart 6 mnd, blir det så mye gris etterhvert at jeg kommer til og angre om jeg ikke kjøper skinnsofa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gardiner og hvordan seng har du og hvilken skal de henges opp og hvilken skal de skrus sammen??????????????

Skrevet

Jeg hadde en 1 åring i hus da jeg kjøpte meg nysofa for 6 mnd siden. Tøysofa, siden jeg ikke liker skinnsofa.

Kjøpte med sofarens, så det skal være lett å ta vekk flekker.

Jeg angrer ikke:)

Skrevet

Jeg har tøysofa, har barn og den ser såklart ikke fin ut bestandig, mye mer vedlikehold med tøysofa og barn, men ville fortsatt ikke hat skinn.

Koser meg mer i en skoldete tøysofa enn i en kald og klam skinnsofa :)

Skrevet

Vet mange her inne syns skinnsofa er harry, men jeg er utrolig glad for at jeg har det siden alle mine tre små har både spydd i sofan og diarebæsj har rent igjennom bleie og klær! bare å tørke av:) Vi har mørk brun skinnsofa i minimalistisk stil.

Skrevet

Kjøp impringnering =) (Til tøy sofa) Da er de superenkle å holde rein, ville ikke anbefale skinn... Kald om vinterern og varmt om sommeren

Skrevet

Tre skinnsofaer og to stoffsofaer har. Angrer ikke på noen av dem.

Fire av sofeane er mørke, skinnsofeane kan lett tørkes av, men der synes det fort om det er noe. Mens i den mørke gråe stoffsofaen synes ingenting og putene kan vaskes..

Mine barn er eldre enn dine da, men skal du ha stoff sofa så velg en mørk en hvor ikke alt synes og uansett forby å spise i alle sofaene ;)

Skrevet

Skinnsofa er blodharry i tillegg til at det er helt jævlig å sitte i. Klam i rassen er vel bare forbokstaven....

Jeg har sofa i et litt grovt stoff som tåler ganske mye når vi er flinke til å impregnere den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...