Gå til innhold

Hvor mange har dere sagt det til?


Lykke (ö;)

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 9+2 og har sagt det til 1 venninne og 2 på jobben.

Vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente med å si det til noen. Har egentlig en plan å si det til gutta mine når han minste har bursdag i april. Tenkte han skulle få ultralyd bilde i burdagsgave.

 

Svigermor har bursdag 31 mars vet ikke om jeg kan vente så lenge med å si det til henne.

 

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10+4, og jeg har fortalt det til 1 på jobben, samboern og min familie..Men jeg har vært nødt til å si det følte jeg, for jeg har vært veldig dårlig, så mange i familien begynte å lure på hvorfor jeg ikke ble frisk:P..

 

Men tenkte å vennte med andre til jeg er i 2.trimester iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 fulle uker i morra, og så langt vet familien det, mamma, pappa og søstre, også vet noen partifeller det, for jeg har termin i valgkampinspurten. men vi skal ikke offentliggjøre det før vi har hørt hjertet. Håper at vi får høre det den 21.02.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 7 sa jeg det til foreldrene mine og søsknene mine. I min forrige graviditet mistet jeg i uke 7, og hadde da ikke sagt det til noen. Var så trist så såklart jeg måtte fortelle det til mamma og pappa. Det ble et ekstra stort sjokk i og med at de ikke visste jeg var gravid en gang. Føles mye bedre nå som jeg vet at de vet jeg er gravid om noe skulle skjedd. Men har følelsen av at alt går greit denne gangen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia og gratulerer!

Jeg er bare 9+3, har sagt det til mine foreldre og mine svigerforeldre, men jeg hadde ikke tenkt å fortelle det videre. Likevel vet hele familien på begge sidene det, da de kommende besteforeldre ikke klarte å holde munn, de ble så glade og lykkelige :-) pluss at våre nærmeste venner vet om det og jobb, da jeg er grønn av kvalme.. :-S

 

Jeg synes ikke det er noe problem å fortelle det, jeg synes heller det er en trygghet. Dersom det skulle skje noe, så vet min omverden hvorfor jeg er så lei meg.

 

Lykke til videre :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11 uker på vei, og sa det til datteren min for noen dager siden. Hun syntes jeg var så sliten og rar. Hun har nå sagt det høyt i klassen, så da går det vel kort tid før de fleste vet om det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...