Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Martine Henriette Ulrikke Kristopher Ulrik Fabian
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Kan ikke si noe annet enn Preben... haha! "Her kommer Prebers fra Holmenkollen". Ihvertfall et populært navn hos mine Bærums-venninner;)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Kristoffer og Fabian? Dette er langt fra høystatusnavn der jeg kommer fra. Typisk statusnavn her er Henrik, Magnus, Håkon, Lina, Ingrid, Nora Enkle, konservative navn.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er oppvokst i ekte "høystatusmiljø" og her er det maaange som heter Christian og Caroline.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 hærlighet er det noe som heter høystatus navn også nå da!?!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 Karl/Carl Kristian/C(h)ristian Preben Erlend Ole/Ola Herman Bendik Pål Karoline/Caroline Kamilla/Camilla Kristin/Christin Invild Ingrid Ida Mathilde Marie Malin
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 Bendik, Preben og Aksel. Julie, Caroline
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #13 Skrevet 6. februar 2011 Jeg bor på et av de dyreste områdene i Oslo, her går det mye i: Henrik Håkon Magnus Willhem Aksel Fredrik Eva Anna Agnes Sofie Alma
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #14 Skrevet 6. februar 2011 Sjekk navnestatistikken for Bærum. Det er den folk ofte går etter når de velger seg statusnavn. Dermed ender dette opp som lavstatusnavn etterhvert. Ref Preben
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #16 Skrevet 6. februar 2011 Henrik, Ulrik, Fredrik, Alexander, William, Preben, Herman, Fritjof, Magnus, Sverre, Kristoffer, Haakon, Ole og Oscar er gjengangere her hvertfall. Ingeborg, Ingvild, Agnes, Hedvig, Anna, Frøya, Astrid, Caroline, Josefine, Matilde,Ine, Bertine, Ragnhild og Rikke er også gjengangere her. Det er langt mellom Kevin, Liam, Nathaniel, Michelle, Sandra og Sienna her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå