Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Om du legger deg på en ikkeketoselinje, ja, uten tvil. Sjekk ut Fedon Lindbergkosthold.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 men går en ned i vekt om en ikke er i ketose?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 du mister melka di av det. kjenner flere som har gjort det, inkludert meg selv. da jeg merket atjeg fikk mindre melk begynnte jeg å spise vanlig igjen, og da kom melka tilbake, men dessverre ikke like mye som tidligere
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 takk for tips. da får eg være tjukkebolle litt til...er 173 og 82 kg nå. så vil gjerne miste 10kg..vertfall...men ikke risikere melka.leve sundt og trimme funker ikke for meg
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Jeg fikk økt melkeproduksjon, så akkurat det er forskjellig. Og ja du går ned i vekt uten å være i ketose.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Pass på å holde deg over 50-60 karber til dagen så går det bra, er viktig å ikke komme i ketose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå