Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Fordi de skaper mangfold. Selv om eg ikke alltid syns de er fine. Hvis alle skulle hatt de tradisjonelle norske navnene så hadde det blitt utrolig kjedelig. Derfor syns jeg det forfriskende og morsomt når folk finner på "rare" navn til barna sine som f.eks. Kian, Carosander osv. Selv heter mitt yngste barn noe så norsk som Ingrid og jeg tenkte at ingen nye babyer heter Ingrid i disse dager. Men det var helt til jeg begynte å lese velkommen til verden annonsene i avisene. Mange nye babyer heter Ingrid. Så jeg gleder meg til hun begynner på skolen og skal gå i klasse med alle de ungene med "rare" navn så ikke alle heter Ingrid og Marius.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå