Gå til innhold

Elsker alle de rare navnene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi de skaper mangfold. Selv om eg ikke alltid syns de er fine.

Hvis alle skulle hatt de tradisjonelle norske navnene så hadde det blitt utrolig kjedelig. Derfor syns jeg det forfriskende og morsomt når folk finner på "rare" navn til barna sine som f.eks. Kian, Carosander osv.

 

Selv heter mitt yngste barn noe så norsk som Ingrid og jeg tenkte at ingen nye babyer heter Ingrid i disse dager. Men det var helt til jeg begynte å lese velkommen til verden annonsene i avisene. Mange nye babyer heter Ingrid. Så jeg gleder meg til hun begynner på skolen og skal gå i klasse med alle de ungene med "rare" navn så ikke alle heter Ingrid og Marius.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...