Gå til innhold

På beina i skiløypa?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

På fottur i løypa er lekkert. Helst to i bredden, spesielt i bratte bakker og på skarpt føre der SKIløperne i SKIløypene som er på SKItur med SKI på beina faktisk ikke har veldig mange valg annet enn dum diddle diddle, straight down the middle - fotfolk i fargerike boblejakker og med ei lita fillebikkje i laaaangt bånd for den er jo bare søt og snill bør dø. Herre - jeg nøyde meg med å presse dere ut i bikkjedritten og løssnøen idag, jeg tar dere med staven neste gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet det er hat, og søndager i marka er ikke gøy nå

hvor gikk turen?

Skrevet

Kan du be dem plukke opp dritten til bikkjene sine før du giver løs? Faens møkkafolk. Guttungen holdt på å kjøre rett i en haug med dritt idag. Jeg fikk røsket ham opp like før han satte seg i den. Hvis jeg ser noen som går fra en hundebæsj uten å plukke den opp, så blir det hell to pay!

Gjest sug lut
Skrevet

Østmarka. Men det er sånn over hele fjøla - og det er sykt unødvendig. Det finnes plenty av tråkka-stier året rundt, i alle nærområdene går jo folk tur i samme traseer som stiene går på sommeren, og det er bare fint, mens de oppkjørte sporene tross alt kunne fått være i fred. Det er også nok av områder rundt Oslo med vinterbrøyta skogsveier, om man vil ha bredde og muligheter.

Gjest sug lut
Skrevet

Tror du har mange med deg på den der, ref forsida på Aftenposten på nett, tror jeg det var.

Skrevet

jeg stemmer for apostelens hester....hihi.. fordi jeg er en sånn person selv. men jeg ødelegger ikke skiløyper da.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har ikke noe imot fotgjengere. Sånn i sin alminnelighet. Bare som hinderløype i skisporet.

Skrevet

Faren min er en vaskeekte ateist som kun kjenner en dødssynd og det er å tråkke i skisporet. Så jeg er godt opplært. Men jeg må innrømme at jeg er litt fristet her vi bor hvor det faktisk er litt dårlig med tråkkaløyper i "marka".

Gjest sug lut
Skrevet

Han er nok min åndelige far også. Det handler for min del egentlig veldig lite om birkenfart og kondomdresser (som jeg ikke har hatt, noen av dem, på tjuefem år) men om å ødelegge for andre bare fordi man kan, lizzom. Hensyn er et fremmedord, evnen til å se for seg mulige hendelser er helt fraværende, bare JEG får gått AKKURAT DER JEG VIL og til helvete med resten. For min egen del vil jeg bare slippe å se ungen min tryne - helst ikke meg sjøl heller, men jeg har tross alt bedre skiferdigheter i avskrapa spor i nedoverbakkene - fordi noen kjerringer av alle kjønn er ute og rusler og mener at de ikke trenger vise noen form for hensyn, det er skiløperne som skal stanse og svinge utenom. Går du forsiktig langs kanten og passer deg for andre som tross alt går på ski er du jo ikke et problem, men tråkker du i sporet eller går mange i bredden må du regne med bank og en stav opp i rassen når jeg får sortert ut ski, staver og armbrekk.

Skrevet

Jeg betviler det åndelige slektskapet. Faren min er en av de få mennesker jeg kjenner som helt oppriktig driter i å vise hensyn. Han hare bare et litt åndelig forhold til skisport. Med foreldre som mine er det et mirakel at det ikke er jeg som er kjærringa med to dritt ungenger på kjelke og bikkje i bånd tråkker i stykker sporene. Men jeg viser vel at jeg er i opposisjon ved å ta litt hensyn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...