Gå til innhold

Til dere som legger papir i toalettskålen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest at det er en del som har problmer med å gå på toalettet med mindre de legger papir i toalettskålen for å hindre at det spruter og for å hindre lyd.. En del lærer også ungene sine det samme. Det jeg lurer på er hva dere gjør når dere er ute og reiser og kommer til områder der man ikke skal kaste papiret i toalettet? Klarer dere dere dere uten papir da? Plukker dere det opp av vannet? Tar dere sjansen på at ingen skal finne ut hvem som tettet rørene eller holder vdere dere til dere kommer hjem?

Dette er faktisk et seriøst såørsmål. Det er merkelig hva man skal gå rundt å lure på :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt om før...Pleier å legge papir på doringen på offentlige toaletter, for syns det er ekkelt å sette seg rett på doring hvor det har vært utallige mennesker før meg.

Skrevet

Da setter vi bare på vannkrana eller dusjen på fullt ;)(seriøst) For der betaler vi jo ikke for vannet. Og så dusjer vi etter at det har spruta litt.(useriøst) ;)

Skrevet

Da klarer jeg meg uten papir. Må man så må man

Skrevet

Jeg har aldri vært et sted der jeg ikke kan kaste papiret i toaletttet. HVor er dette et tema?

Skrevet

Da driter jeg i en kopp e.l og lar kabelen gli forsiktig ned i toalettet når jeg er ferdig. Skyller koppen med vann og hånsåpe etterpå.

Skrevet

I allefall i Hellas, på de fleste greske øyer.

Skrevet

Det meste av Hellas, Lanzarote, mange steder i Thailand, India, Mindre chruisebåter og tog i østen er steder jeg har vært som har hat slike regler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...