Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Når jeg er på resturant klarer jeg aldri å spise opp maten min. Er vi invitert på middag forsyner jeg meg to små porsjoner, er jeg på jobb så spiser jeg kunne maten min selv om jeg blir tilbudt andre ting. Er det mange mensker rundt meg klarer jeg ikke å spise. Jeg er ikke overvektig og har heller aldri vært det, heller faktisk mer mot undervektig. Hjemme kan jeg spise som en hest hvis det er sammen med mannen og barna, men har vi folk til middag forsyner jeg meg bare en gang og spiser ikke dessert. Jeg kan spise en hel potetgullpose alene, men er det andre rundt meg klarer jeg knapt nok å få i meg en kvart. Føles som om jeg har en vegring mot å spise når det er menesker rundt meg. Er det andre som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Du har nok bare tvangstanker. Jeg lot alltid en liten bit være igjen på fatet, men plutselig gikk det over. Vokste det vel av meg, hehe
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Har ikke noe i mot å ha tvangstanker bare jeg skjønner hvorfor jeg har dem. Har perioder der det er mindre fremtredene, men får bare satse på at jeg glemmer det en dag. Jeg glemmer jo alt det andre så hvorfor ikke dette HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå