hm hm Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Venter nr 3 i mai og må ut og shoppe ny vogn. Den gamle Teutoniaen er utslitt etter de 2 første (var veldig fornøyd med den) Aner ikke hva som finnes av vogner nå og trenger virkelig hjelp! Kan noen anbefale en god duo eller kombivogn? Den må helst være nokså lett og god å trille på grusveier/litt ulendt terreng... I tillegg bor jeg på nordvestlandet og da kan det være greit med en god kalesje som beskytter litt mot vær og vind...
snupp86♥ Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 vi skal kjøpe en duo vogn fra www.no1barnevogn.no vet ikke hvordan disse er å trille og slik, men jeg er mer fan av 4 hjuls enn 3 hjuls og slik... denne hadde alt jeg ville ha.. den vi skal ha heter ballerina blå
aprilprinsesse2011 Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 eg bur oxo på vestlandet, og venter nr 2 i slutten av april. eg har investert i ei simovogn, kombi. dette fordi eg syns den virka veldig god og stabil, og at den tole d været vi har her. i tillegg bur eg på bygda, so d vakje akkurat vogn for å trille på shoppingsenter eg va ute etter. hadde egentlig tenkt å kjøpe duovogn, men etter å ha tenkt litt fram og tilbake, fant eg ut at når babyen blir så stor at d e på tide å ta i bruk sportsdelen, e d oxo på tide å begynne med voksipose, eller andre varme og gode poser. så sparte da 2000 kr på å kjøpe kombi i stedet for duo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå