Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har tatt EL test i går morges. + i dag tidlig. Men begge var negative. Men både i går midt på dagen og i dag har jeg hatt slim, som jeg kan strekke 5-7 cm. Er det EL? Og hvorfor da negativ EL tester? Huff, så vanskelig det skulle være å bli gravid :/
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Er ikke sikkert kroppen har sluppet egget ennå. Forsinket eggløsning. Kan få el-slim uten at du faktisk slipper egget. Du må ha et forhøyet hormon før det slipper. Kanskje har du ikke det men er på riktig plass i syklusen for el-slim. Mange har ikke el-slim heller.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Forresten. Jeg tok CD EL tester. Der er det 2 streker når man tar testene ut av beholderen. Og på lørdag var den ene streken sterkere enn i går. Men fortsatt ikke like sterke som den andre streken.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Du skal ikke ta el-test på morgenen vel? Prøv å ta en på ettermiddagen, og prøv å ikke drikke noe på ca to timer før du tar den.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 åååå skal man ikke? i bruksanvisningen stod det at det er det samme når. Men man skal ikke gå på toalettet 4 timer før. Og drikke minst mulig. Og jeg drikker myyyye vann, og går dermed ofte på toalettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå