Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Uff, det kommer til å sitte lenge i samvittigheten min. Litt vill lek og moro, jeg stuper mot henne samtidig som hun tar superfart og gynger mot meg - og pang!!! Der smalt vi i hverandre. Hun gråt så hun hikstet, lilletuppa mi på 8 mnd. Vet det var et uhell, men river i meg dette her. Andre som har hatt uhell med sine barn?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Sånt som skjer. Det gjør jo vondt, men det går heldigvis fort over :-) Da eldstemann var baby, klarte jeg å kræsje hodet hans i dørkarmen da jeg bar han inn på badet - TO ganger på samme dag! :-( Gikk jo fint da, men følte meg ikke så kul der og da...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Ta det med ro, uhell skjer og det blir neppe det første
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Jeg klarte også å dunke hodet til babyen i dørkarmen da hun var liten. Det skjedde fordi jeg snudde meg fort rundt med henne på armen da telefonen ringte (jeg gikk en halv dag og ventet på en veldig viktig telefon og skvatt til da det endelig ringte). Stakkars lillejenta fikk kul i hodet.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Det blir nok sikkert alltid det første men sikkert ikke det siste Har gjort en del bommerter vi og deriblant karmen på badedøra
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Her har guttene både blitt dunket i dørkarmer, skallet av meg, kløpet, klort og mistet i gulvet. Huff, det høres virkelig ikke bra ut ser jeg når jeg skriver det ned, men alt har skjedd under lek og ingen har fått noen mén Slapp av, du vil nok volde dine barn mer skade i fremtiden. Men det er en ekkel følelse, jeg skjønner den.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Jeg vasket henda, gutten kom bakfra (ca 3 år gammel) og kilte meg i siden, og jeg bråsnudde og såpa sklei utav henda mine og traff ham midt i hodet.. Mye skrik og gråt, og han husker det fremdeles nå når han snart er 6 år. Av og til kan han si noe sånn som "Husker du når du kasta såpa i hodet på meg mamma?" og skrattle =S
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Huff det er vondt når det skjer... altså i samvittigheten mest. Jeg gjør det "hele tiden". Sist i dag klarte jeg å kjøre tommelneglen inn i nesa hans rett ved øyet da jeg skulle hindre han fra å falle.... Og han klinket til meg i panna under lek... Man skal nok gjennom noen slike runder. Men så lenge dette skyldes lek eller uhell så er det greit. Tenk på de som gjør dette bevisst...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har ikke hatt noen store uhell med babyen, men mannen min har hatt et par episoder som han ikke glemmer, han hadde skikkelg dårlig samvittighet lenge, selv om babyen var like fin nesten med en gang. Dette skjer hos de aller fleste, er jo ikke med vilje, men skjønner godt samvittigheten etterpå, vil jo ikke skade de søte små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå