Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Hva skal du absolutt ikke kalle barna dine, og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Emilie - fordi vi kjenner 6 stk som heter det
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Nå har jeg to barn som har fått nydelige navn så alle andre navn ble silt ut... MEN alle navnene på topp 10 listen har vært uaktuelle fordi jeg kjenner fem Lukas, tre Oliver, to Matihas, 3 Alexander og fem Emil.. I min klasse hadde vi tre som hadde like navn og man visste aldri hvem av oss lærerene snakket om...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Nathaniel, Savannah, Liam, Michelle Fordi jeg ikke kan fordra pretensiøse fjolle-navn
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Ramona. Jeg kjenner to stykk med dette navnet og begge er rare og venneløse. Ronny. Tenker på fengselsstatestikken for R navnene (ronny, ruben osv) Navn som betyr stygge ting på andre språk. Navn som jeg kjenner dårlige mennesker har.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Tjalg, Trym, Gøril, Gjertrud Hater navn som er klin umulig å bruke i utlandet.
Tante Blås Squaw Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Nå er jeg ferdig med min innsats for å øke befolkningsveksten, men jeg svarer likevel. For obvious reasons: Adolf Hannibal Benito Vidkun Idi Pol Saddam Djengis Attila Fordi selv en nerd som jeg innser at det blir for teit: Oktober Kleonike Fordi husets herre hadde nekta plent: Silas Mio
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 hoooi skal jeg ramse opp de navnene barnet ikke skal hete blir jeg jo aldri ferdig..hehe...!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 ALLE som finnes uteom det han skal hete
nubse Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 Dobbeltnavn, mellomnavn og alle navn som kunne vært skrevet rett frem men som folk absolutt skal vanskeliggjøre med stumme bokstaver og engelsk vri (f eks PHillip, PatriCK, HannaH,CHristoPHer osvosv.)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #13 Skrevet 6. februar 2011 Jeg ville nok ikke kalt mitt barn Emilie,Celine, Emma og Sara (selv om de er fine navn), rett og slett fordi det er så mange barn som heter det nå.Jeg ville heller aldri kalt barnet mitt gammeldagse navn som Reidun, Marie, Gerd, Odd, Leif.....(rett og slett dårlig gjort å kalle et nyfødt lite barn det)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #14 Skrevet 6. februar 2011 Nathaniel Leander Matheo Lucas Kommer til å være ørten i hver klasse om 3-6 år. Og befolke fengslene om 18-20 år. 2000-tallets pøbelnavn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå