Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Det er veeeldig spesielt, men det funker:) Jeg hadde aldri hørt om det før det var ei som testet det på meg. Jeg trodde det var skjult kamera;) Tankefeltsterapi:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har gått igjennom det. Funker greit.. Det greine du ser på tv er toppen isfjellet hva det anngår temaet. Mye du kan gjøre med denne begandlingsformen. Jeg fikk det for posttraumatisk stressyndrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå