Gå til innhold

Hvor finne ytterjakke til baby str. 74-80??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke en litt varm jakke noe sted jo... Kan tenke meg en som går litt nedfor rumpen og som er ganske god og varm. I de aller fleste tilfeller pleier jeg å ha på henne heldress, men i blant hadde det vært praktisk med en jakke.

Har noen tips om hvor jeg kan finne? Har sjekka alle de "vanlige" kjedebutikkene. I morgen står barnas hus for tur. Håper de har noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har som regel funnet på H&M eller Lindex når de er så små, går jo an å ta en titt på nettbutikkene kanskje?

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Jeg slet også med å finne ytterjakker i str 80 på høsten. Så jeg endte opp med en fra Benetton og en fra Polarn og pyret. Ja, det er mye dyrere enn HM, men er kjempe fornøyd med kvaliteten. Og tenker at en eller to dyre ting går an, selv om hun har vokst ut av de til neste år.

Skrevet

har sett noen litt tykke jakker på H&M, hvertfall til gutte babyer. de var blå med fleec inni. Ellers ville jeg prøvd Benneton, Polarn og Pyre, Reflex, Barnas Hus og name it.

Skrevet

sport foretninger kan du også se i, mange merker har jo ned i str 1 år

Skrevet

Hei!9

Hvis det er til jente har de noen cupcake jakker på mortil3.no til 379. Nedsdatt fra 799=) Kjempebra nettbutikk med god service!!

Skrevet

Masse gode tips her jo! Takk jenter :-)

Skal sjekke der hvor dere har nevnt. Bare synd at det ikke er Benetton butikk her i nærheten. Der vet jeg de har mye fint til små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...