Mammahjertet <3 Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Jeg finner ikke en litt varm jakke noe sted jo... Kan tenke meg en som går litt nedfor rumpen og som er ganske god og varm. I de aller fleste tilfeller pleier jeg å ha på henne heldress, men i blant hadde det vært praktisk med en jakke. Har noen tips om hvor jeg kan finne? Har sjekka alle de "vanlige" kjedebutikkene. I morgen står barnas hus for tur. Håper de har noe.
♡ A & E ♡ Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Har som regel funnet på H&M eller Lindex når de er så små, går jo an å ta en titt på nettbutikkene kanskje?
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Jeg slet også med å finne ytterjakker i str 80 på høsten. Så jeg endte opp med en fra Benetton og en fra Polarn og pyret. Ja, det er mye dyrere enn HM, men er kjempe fornøyd med kvaliteten. Og tenker at en eller to dyre ting går an, selv om hun har vokst ut av de til neste år.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 har sett noen litt tykke jakker på H&M, hvertfall til gutte babyer. de var blå med fleec inni. Ellers ville jeg prøvd Benneton, Polarn og Pyre, Reflex, Barnas Hus og name it.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 sport foretninger kan du også se i, mange merker har jo ned i str 1 år
Lovemelikeyoudo Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Hei!9 Hvis det er til jente har de noen cupcake jakker på mortil3.no til 379. Nedsdatt fra 799=) Kjempebra nettbutikk med god service!!
Slash Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 http://nameit.bestsellershop.com/NO/mini/yttertoy/8/185562 Sjekka bare til gutter nå da, men de har jenteklær der også.
Mammahjertet <3 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2011 Masse gode tips her jo! Takk jenter :-) Skal sjekke der hvor dere har nevnt. Bare synd at det ikke er Benetton butikk her i nærheten. Der vet jeg de har mye fint til små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå