Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Hei, hvordan går det med studiene og hva landet du omsider på? Husker for lenge siden at du vurderte å utdanne deg til å kunne jobbe innen psykiatrien og lurte på hvorvidt du kunne blitt ansatt med din historikk. Håper du har landet på rett hylle og ønsker deg lykke til, Malingus!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Bor du forresten utenlands nå? Siden du ikke skriver æ og ø, mener jeg..
malingus Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Hei! Så hyggelig at noen skriver til meg Det har skjedd ganske mye her siste året, så har nok ikke kommet så langt dessverre. Har bare kommet dithen at jeg har begynt å ta allmenfagene fra vgs på nett, men selvdisiplinen er nok ikke den beste, så går trått... Og nå er jeg gravid igjen og venter en gutt i juni/juli. Vi får se hvor jeg havner til slutt. Har jo lenge villet jobbe innen psykiatrien, men ser at jeg nok må komme endel lengre med meg selv först. Har dessverre en diagnose som ikke akkurat gjör ting enkelt for meg... Og skal man jobbe innen psykiatrien bör en jo föle seg rimelig stabil og trygg selv. Men vi får se! Hvem vet? Om jeg blir bedre, tror jeg nok at jeg kanskje kunne hatt noe godt å bidra med. Håper det iallefall
malingus Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Og ja, jeg har flyttet til Sverige. Bruker bare samboerens mac nå mer, så dablir det svenskeö-er!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Så flott, Malingus! Gratulerer med gutten i magen! Jeg ønsker deg lykke til uansett hvor lang tid det måtte ta deg å nå dine mål, og håper at det innebærer trygghet og stabilitet på veien. Har ikke fått med meg hvilken diagnose du har fått, men vil bare si at jeg har sett mennesker med alle typer lidelser få det bedre, så¨det er nok håp for deg også. Det handler ikke nødvendigvis om hvordan man har det, men hvordan man tar det, var det engang noen som sa til meg. Og før du kommer så langt at du jobber innenfor psykiatrien, vil jeg bare minne deg om at brukerperspektivet er særdeles viktig, slik at du helt sikkert kan gjøre stor nytte i en brukerorganisasjon allerede nå. Lykke til, Malingus! Heier på deg! Psyk.spl. (HI)
malingus Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Takk! Så godt at noen heier litt Jeg fikk diagnosen emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse for snart to år siden. Jeg vet selv at jeg fortsatt har en lang vei å gå, men jeg håper jeg "når fram" noengang. Jo det er sant at jeg sikkert kunne gjort noe nytte for meg i en eller annen organisasjon, vet bare ikke hvilken, hvordan jeg skulle gått fram eller hva jeg evt skulle gjort... Men skulle vel kunne pröve å finne ut av noe. Vil jo gjerne hjelpe til på den måten jeg kan. Takk igjen for hyggelige ord! Det varmer alltid!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Malingus Var det ikke du som malte på barnekestoler? Mener å minnes nicket ditt, der du blei borte en periode og folk her inne påstod at varer var bestillt og betalt hos deg, men at du aldri leverte. Jeg husker også at du prøvde å ro deg unna i det ene innlegget etter det andre, før du blei borte. Kanskje var det ikke deg?
malingus Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Hvaforno?? Barnekestoler?? Hva er det? Stoler for barn i ek? Sorry, tror du blander meg med noen andre. Er ikke särlig kreativ av meg dessverre og tviler sterkt på at noen skulle ville bestille noe som helst av meg om jeg så skulle lagd noe... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå