Kvitrebekk Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Sitter her og skal lage til barnerom til jenta mi på 3 år. Jeg brodert et bilde av en Flower Fairy. Etter å ha surfet litt rundt, ser jeg at det går an å få bestilt stoff til gardiner og diverse annet fra utlandet. Så nå lurer jeg på å ha dette som "tema" på rommet. Synes dere dette er fint? Et alternativ til prinsesser :-) http://www.flowerfairies.com
Tante Gustava Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Nydelig. Og mye finere enn prinsesser
Knøttefrøken Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Fint... Jeg har veldig lite til overs for prinsesserom:-) Tror jeg ville hatt en nøytral farge, og heller valgt tilbehør i alvestil...hvis du skjønner. Synes knall rosa/lilla/blå rom blir litt "mye".
Kvitrebekk Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2011 Det jeg tenkte også. Blir litt lei av alle disse prinsessene :-)
Kvitrebekk Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2011 Rommet er allerede malt lyst antikk. Har tenkt som deg at det er finere å bruke farge på interiøret ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå