sola26 Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Hadde siste mens 2 jan tror jeg.men,veit ikke når jeg egentlig skulle ha den neste.Har litt ustabil syklus ,allt fra 29-33 dager.Har tatt fire positive gravid tester nå,så tror jeg er gravid.Hadde vært litt fint å vite hvor langt jeg er.
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Hei, Gratulerer:) Ingen tvil om at du er gravid:) Terminen din blir beregnet fra 2 jan, så da får du termin rundt 9-10 oktober, og selv om syklusen er ustabil så regnes den ut slik i første omgang, og så blir den regulert først på den ordinære ultralyden som finner sted i ca uke 17-19. Da regnes terminen ut basert på målene fra fosteret. Ønsker deg alt lykke til, du trenger ikke å ta flere tester, for gravid er du iallefall:) Mvh
ess83 Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Gratulerer! Tror vi blir i samme terminklubb, men jeg vet heller ikke termindato. Jeg har ikke hatt mensen siden agust så ble veldig glad når jeg fant ut at jeg var gravid. Har faktisk savnet mensen... Trodde vi ville få trøbbel med å få en nr. 2. Når jeg ringte legekontoret ble de litt paff og lurte på om jeg kunne være gravid siden da, men det er jeg ikke. Tok en test i begynnelsen av januar som var negativ så har litt peiling. Har fått meg legetime på fredag så blir det muligens tidlig ultralyd. Spennende, men litt kjedelig og ikke ha en dato å forholde seg til enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå