sola26 Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Hadde siste mens 2 jan,men veit ikke når jeg skulle hatt den neste.Jeg er gravid tror jeg,for har fått fire positive tester.Har ikke helt stabil syklus.Noen ganger er det 29 dager ,andre ganger kan det gå 33 dager.Hvordan kan jeg vite det da???
palomino Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Hei..... Dette kan de sikkert fort finne ut hos legen din. Har du vært der?
Mrs. Bouquet Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Du kan ta en test med ukeindikator, men den går til maks 5 uker. Eller du kan vente til rundt uke 6-7 og få deg en privat UL. Du aner vel ca. hvor langt du er på vei? Termindato får du uansett på ultralyd i uke 16-19
2 gutter og 1 jente Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Det er helt normalt at det kan variere noen dager på syklusen. legen tar uansett utgangspunkt i første dag i siste mens, som du jo er sikker på. så vil du jo få ultralyd i mellom uke 17 og uke 20 en gang for å fastsette termin. Vi er maaaaange som ikke vet nøyaktig hvilken dag unnfangelsen skjedde på, men om du blir satt frem eller tilbake noen dager har ingenting å si. selv har jeg blitt satt frem 1 uke med mine første to, og denne gangen regner jeg med å bli satt tibake en uke Det er veldig få som ender opp med samme termindato fra mensberegning nøyaktig etter ultralydberegning. Ingen fare. Si til legen når første dag i siste mens var og han vil sende innkalling til ordinær ultralyd i det tidsrommet som er aktuelt for å fastslå sikkert. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå