Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Men da byr jo sjansen seg for meg så kan jeg sjekke opp godeste Bernhard og han kan få se en ekte kropp fra naturens side!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Vil du virkelig ha en type som like slike som henne?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Ja han er sikkert et ordentlig catch som ikke klarte å få bedre enn det der :-) Er vel ikke lenge før han har funnet seg et nytt glamour-bimbo...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 http://www.tv2underholdning.no/gkn/linni-og-bernhard-flytter-fra-hverandre-3408715.html
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Å, nei - krise!! Verden står ikke til påske. djeeeezesss..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Er så teit når folk skriver "djeeezsess" finner seriøst ikke noe mer fjortiss enn det. Du skriver jo strengt talt Jesus. Kan du ikke bare skrive det da, hvis det er det du mener? Dumma!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Noen som har sagt det, 19;44? Ikke alle innlegg her er blodseriøse. Og tror ikke HI i denne tråden mener at det er det mest spennende som har skjedd henne/han i det siste, men det er like spennende som "Gary Moore er død", "Jeg har utflod", eller "Hva spiser din 1åring til middag" - trådene.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Ville nå faktisk heller hatt Linni enn Bernhard jeg da.... Syns han er skikkelig kvalm...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Jeg syns at linni er søt og morsom da;) Tror ikke at den dama ville gjort en flue fortred en gang. Dessuten er jeg 100% sikker på at hun er en veldi god mor. Bernhard "liker" jeg ikke. Syns han virker veldig falsk og utro har han vel også vært x antall ganger. Så kan tenke meg at det er hovedgrunnen til at hun flytter fra han..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 "– Jeg vil ha det trygt og godt i forholdet mitt, og være lykkelig. Jeg elsker Bernhard, og det vil jeg alltid gjøre, men akkurat nå trenger vi pause." Er han voldelig?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 Tror nok Linnie kan være en krevende dame med stor fokus på seg selv. Hvem orker det i lengden?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #13 Skrevet 6. februar 2011 Linni virker som en kjempedame! God mamma for sønnen. Er derimot litt i tvil når det gjelder Bernard, han virker litt umoden. Har han vært utro?? huff:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå