Gå til innhold

Feil kjønn ved 3D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har fått vite feil kjønn ved 3D ultralyd og ut kom det motsatte av hva 3D ul fortalte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste om ei som skrev inne på gutt eller jente for litt siden om at hun hadde fått vite gutt på flere UL inkludert 3D i uke 27 tror jeg det var, men ut kom ei jente! ;-)

Skrevet

Det stemmer, det var meg det :) Ikke stol på ultralyd!! :) Hehe!

Skrevet

Hi hi hi...;-)

Nei, når til og med 3D viser feil så blir det vanskelig å stole på UL....;-)

Konklusjonen er at ingen ting er sikkert FØR babyen er ute! ;-)

Skrevet

Du som hadde fått vite feil kjønn PÅ både vanlig UL og 3D UL hva så du og hva sa legen som tok UL at det var gutt når det likevel var ei jente du gikk med?

Har hørt at kjønnslepper kan være opphovne og ligne på en pung, men så dere noe som kunne være en tissetass også da?

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha sett noen tissetass, men jeg så "pungen" eller kjønnsleppene... Legen kommenterte det ikke mer enn at det var uten tvil en gutt, mye mer lik pappan sin enn mamman sin både her og der sa han. hehe!

Skrevet

Jeg skulle få jente ifølge 3D ultralyd, men fikk en gutt (med normal størrelse på penis)

Skrevet

Kan jentenes kjønnsorgan ligne på en pung???

Skrevet

Ja det blir vel en sånn liten utposning når den hovner opp

Skrevet

Jeg var på fosterdiagnostikk på riksen og fikk vite at det er vanlig ultralyd i uke 18 at det er lettest å se kjønnet. Etter dette blir fosteret såpass stort at det er vanskelig å få et detaljert oversiktsbilde.

Da jeg var på ordinær i uke 18 var det ingen tvil om at det var jente. Så var jeg i uke 32 og 37, og da synes ikke legen at han kunne se det så lett så han nektet å bekrefte funnet fra uke 18. Det var jente da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...