Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Jenta vår fylte to år til jul, og to store begivenheter som bursdag og julaften etter hverandre har satt sine spor. Hun snakker ikke om annet. Gleder seg til jul, er besatt av gaver og snakker non stop om julenissen. Nå sitter hun for ørtende gang og lager et juletre i plasterlina, og hun gråt når vi tok ut jletreet vårt. Jeg så før jul noen som mente at det ikke var noe vits i å legge energi i julegaver til en toåring fordi de ikke brydde seg fra eller til. Dette er i alle fall ikke tilfelle hos vår representant for aldersgruppen
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Hehe... ikke lett å være liten og glad i store begivenheter! Men hun hørtes fryktelig søt ut da;) Hva med å fokusere på 17. mai nå? Fortelle henne litt om alt det morsomme som skjer da, slik at hun kanskje "glemmer" julen litt. Og når 17. mai er ferdig så kan man fortelle om hva man skal i sommerferien. Så har hun heller noe å glede seg til enn å være trist fordi noe er over.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Ja, det er nok en god ide å finne nye begivenheter å glede seg til Det er nok en forbannelse for disse barna å ha bursdag og jul så tett opptil hverandre. Jeg får vel høre det når hun blir eldre, hehe. HI
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Har ei på 2,5 år, år hun annonserer hver dag at hun har bursdag idag. Da vil hun gjerne at jeg skal synge hurra for deg mens hun gjør bevegelsene. Er visst mange som har hatt bursdag i bhg i de siste mndene, i tilegg til at hun har vært i noen barnebursdager den seneste tiden. Hun går også og synger på diverse julesanger enda, og vil gjerne leke nisse:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Hehe, det setter definitivt spor! Tydelig at jenta di har skjønt fordelene ved jul og bursdag hun også Vi planla veldig mye julen. Lekekjøkkenet sto ferdig oppbygget julemorgenen, og nissen fikk grøt osv. Mange mente vi var tullete som styrte så mye for et barn som var så lite, men nå ser jeg at vi gjorde det rette. Det var en stor begivenhet. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå