Sessan <3 apriljente Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Vet det har vært et helt likt spørsmål før her inne, men da fikk jeg ikke med meg om det var noen her inne fra gjøvikområdet
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 jepp jeg bor i gjøvik..men hører egentlig til på 2 trimester da..hehe=)
Sessan <3 apriljente Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 Åh så koselig å høre at det er noen i nærheten innpå her. Når har du termin da? Klem )
Sessan <3 apriljente Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2011 Okey termin 13april her
skiberta Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er også fra Gjøvik med termin 11.april i følge meg selv og 14.april i følge siste UL. Kanskje vi ses på føden!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Motsatt side av Mjøsa her Brumunddal, termin 20 februar jeg da, så kommer nok ikke til å få møte dere på føden hvertfall.. Men fødestedet er Gjøvik hvertfall
Sessan <3 apriljente Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2011 Skiberta: Da er mulighetene veldig store for at vi ligger der samtidig hvis vi føder etter termin det må vi følge med på framover, hehe! Så moro å høre at det er flere her inne som kommer fra rundt her. Gjør ting litt mer spennendes litt rar slik jeg da men, hehe! LilleDina+spire+2englebarn: Brumunddal er jo ikke langt unna har ikke lange etappen igjen du nå, heldiggrisen! Går fort valgte du gjøvik som fødested el har dere gjøvik som sykehus der borte? Trodde kanskje dere hørte til hamar jeg
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Hamar har ikke fødeavdeling, og jeg bor så jeg kan velge mellom Gjøvik, Lillehammer og Elverum. For meg ble Gjøvik helt naturliig å velge, var der i 09, og føler meg 100% trygg på alle som jobber på føden der
Sessan <3 apriljente Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2011 Såpass ja Jeg er også veldig fornøyd med jordmødrene på gjøvik! Var så flinke og tålmodige når jeg var der, har ingenting å utsette på noenting. Jeg var på slutten av fødselen når de hadde skiftbytting, men jordmora nektet å dra før hun fikk ut ungen sa hun. Det er det ikke alle som gjør )
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 7. februar 2011 #11 Skrevet 7. februar 2011 dem er helt supre der, har født mine tre barn der og har til dags dato aldri vært borti ei sur jordmor for å si det sånn...gleder meg til å føde der igjen.=)
Sessan <3 apriljente Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #12 Skrevet 7. februar 2011 De er helt supre ja er som du sier at ingen av dem er sure, uansett på døgnet og hva man spør dem om el trenger dem til! Ga dem en stor blomsteroppsats vi pga at vi var så takknemlige )
to engler + spire Skrevet 7. februar 2011 #13 Skrevet 7. februar 2011 Så gøy at det er mange fra Gjøvik-området her! Vi har termin 22. april og skal også føde på sykehuset her:-) Har gode erfaringer derfra!
skiberta Skrevet 7. februar 2011 #14 Skrevet 7. februar 2011 Så betryggende å høre at dere som allerede har født på Gjøvik sykehus er fornøyde. Jeg er førstegangs så vet ingenting. Godt å høre jormødrene tar seg tid og er hyggelige og at dere har følt dere trygge. Får følge med hverandre da og se når det nærmer seg om vi ses på føden!
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 7. februar 2011 #16 Skrevet 7. februar 2011 Har forresten termin 11. mars med nr tre. :-)
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 7. februar 2011 #17 Skrevet 7. februar 2011 Har forresten termin 11. mars med nr tre. :-)
gravid.på.ny Skrevet 8. februar 2011 #18 Skrevet 8. februar 2011 Hei!! Jeg er også fra gjøvik/toten.. Har termin 30.mars. Gøy å vite at det er fler fra samme område her inne.. Er det noen som vet om det er noe "gravid trening" i Gjøvik, eks svømming eller noe annet som er behagelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå