Gå til innhold

dere som har vært sammen lenge.hvordan får dere det til?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter med tanken på å aldri få første kyss med andre,ha sex med andre,føle spenningen osv osv.

hvordan greier jeg å "glemme" alt dette og får det bra der jeg er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du kanskje ikke klar til å binde deg med en person enda vil jeg tro?!

De tingene du skriver er det siste problemet for min del ihvertfall. Savner overhode verken sex eller å kysse en annen, og jeg har vært sammen med samboeren min i over 8 år.

Jeg synes det er mange større utfordringer i langvarige forhold, som krangling og uenigheter.

Skrevet

vi har vært sammen i ove 10 år...vari kke problem de første årene,men etterhvert som jeg ble "lei"

HI

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med dette. Jeg gleder meg til hver dag sammen med min kjære. Jeg kunne ikke tenke meg å tilbringe livet sammen med noen andre enn han.

Skrevet

hvor lenge har dere vært sammen da? Eller er det du som svarte pver her og har vært i 8 år?

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i snart 9 år alt i alt, og vi giftet oss i fjor. Lengste forholdet mitt noensinne...før har jeg alltid blitt utålmodig! ;-)

Men med ham er det bare ikke sånn.. Vi er til tider ganske ulike, så vi har selvfølgelig våre krangler og uenigheter, men det hjelper nesten bare til å holde hverandre på litt "tå hev"...

Også er det alfa og omega at vi har hver våre interesser, slik at vi ikke nødvendigvis gjør ALT sammen... Jeg reiser både med og uten ham, er på byen med venninner etc.

Han skrur bil og drar på alt av biltreff uten meg - også kombinerer vi disse innimellom. :-)

Skrevet

Vi har vært sammen i 13 år. Har perioder hvor jeg synes hele mannen kan hoppe på havet, det er jo helt naturlig. Sikker på at du ikke er nedi en bølgedal akkurat nå?

Skrevet

Har aldri hatt problemer med å stifte familie, jeg giftet meg med mannen min for jeg vil leve resten av livet sammen med han. Vi har nå bodd sammen i tilsammen 11 år og har det stabilt og godt.

Du er kanskje ikke helt klar for dette livet enda, du trives kanskje mest med uroen, spenningen og det ustabile livet.....jeg derimot elsker tryggheten, stabiliteten og roen.

Skrevet

Jeg og mannen min har vært sammen i snart 16 år, og jeg har ikke noe problemer med dette. Den delen gjorde jeg meg ferdig med før jeg slo meg til ro med mannen min.

Skrevet

Det er ikke noe problem så lenge man virkelig elsker den man lever med, for da blir man mer redd for å miste den andre parten enn å miste muligheter til nyforelskelser og første kyss.

Skrevet

Akkurat dette spurte jeg mannen om en gang. Vi har vært sammen i tolv år. . =) Jeg var litt sjalu på at han hadde så mange single kvinnelige kollegaer, og fortalte han det. Jeg sa at jeg skjønner jo at det ikke er så veldig spenende med våkennetter, og mine strekkmerker og valker, og ei kone som søvner før vi rekker å tenke på sex. da svarte han; " Men jeg vil ikke ha spenning! Jeg vil ha det trygt, koselig, stabilt, rolig, forutsigbart, romantisk (uten "styr"), Jeg vil jo bare være meg deg!"

=) we are ment to be;)

Skrevet

Vi har vært sammen i 14,5 år og har hatt våre opp og nedturer. Hvordan vi får det til? Jeg begjærer mannen min veldig, og han meg, og vi har dampende het sex. Har derfor ikke behov for å skulle kysse andre eller ha sex med andre menn. Mannen min gir meg det jeg trenger.

Skrevet

Vi har vært sammen i 15 år, og jeg kunne aldri i livet tenkt meg å være med en annen en mannen min. Får helt angst av tanken på å evnt skulle være singel, etablere meg på nytt, presantere noen ny for familien, måtte avsløre alle sine "feil og mangler" for en annen person, vise den skrukkete,magre kroppen min, ligge med noen som man vet ville sammenlignet meg med andre, barbere leggene sine hver dag, være nysminket og fresh til enhver tid, være blid og "morsom" og flørtetet hele tiden med en ny mann.. Huff,gud forby at vi noen gang går fra hverandre..

Familien min betyr alt for meg, alle minnenen rundt barnefødslene, alle fine stundene vi har har, all latter og glede, vårt gode samarbeid og fine rutiner, våre felles mål for livet, samhørighet og og dype, inderlige kjærlighet..ALDRI ville jeg byttet dette mot hete kyss og brusende forelskelse til noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...