Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Faen for en tosk altså! Det var speilblanke veier her i dag tidlig fordi det har vært både tåke og frost, og kommunen har ikke saltet eller strødd på veien. Nedover en bakke så mistet jeg dessverre kontrollen over bilen, og fikk en liten bulk i skjermen foran, og den ble oppskrapet på støtfangern og skjermen bak. Og så sier mannen min nå: Jaja, heretter skal JEG kjøre om morgenen, for du ødelegger jo bare og koster oss masse penger! Da svarer jeg at han skal ikke føle seg for trygg på at det ikke ville skjedd ham om det var han som kjørte i dag, men joda, det kunne han garantere at ikke hadde skjedd. Hva skulle jeg gjort da? Det er ikke alltid det hjelper å ha piggdekk når det er speilblank is selv om en ligger 20 + under fartsgrensa, og da har det vel for pokker ingenting med hvem som kjører!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Høres ut som en umoden idiot, ikke verdt å kaste bort tiden på å diskutere han eller med han.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Ja det er det han oppfører seg som nå. Rareste er at han ellers er drømmemannen på alle måter! Greit nok, vi skal selge bilen og må reparere lakken først, men likevel... Jeg er da like skuffa og irritert over det jeg, men jeg oppfører meg da som folk for det om! HI
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Og nå sitter han inne på et rom og spiller yatzi med seg selv og sier at JEG har ødelagt hele dagen hans. Jada, så snart han finner ut at han skal ta kveld så får nok pipa en annen lyd. Da skal han vel ha seg sin daglige dose og DA er vel alt greit igjen! Åhr, prøver han å få seg noe i kveld så skal jeg faan meg gi igjen med samme mynt i morgen og være sur på han hele dagen! BLÆH!!! HI
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Haha, viss det er tilfelle at dette er HI så må jeg si inntrykket av dere begge ikke er spesielt bra. Høres ut til å være litt enkelt satt sammen begge to.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Ja selvfølgelig måtte jo noen utgi seg for å være meg her. Det trollet som skrev som HI i forrige kommentar er altså ikke meg! Kvelden i går brukte vi på å finne forskjellige verksteder i området rundt her, og i dag har vi hatt kontakt med forsikringsselskapet og fått bekreftet at de dekker reparasjonene. Mannen min var på ingen måte innelåst i et rom for seg selv med yatzyblokk, vi satt og diskuterte de forskjellige mulighetene, slik som f.eks forsikringsselskapet eller om vi skulle ta det av egen lomme. Hilsen den _ekte_ HI !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå