Izzy*prinsesse 07 og prins 08* Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 min sønn på 2 år og 10 mnd våknet idag med hovent kinn på venstre side av ansiktet. Han er hoven enda og sier det er litt au au i munnen. Igår var vi ute i akebakken og gutten er ikke redd for noe og fikk nok noen skikkelige fall,men sa ingenting om at han hadde slått seg. Kom til å tenke på om det kunne være kusma,men det er vel de fleste unger vaksinerte mot idag. Ellers så kanskje det kan være 3 års jeksler? Han er i kjempefin form og har ikke klaget over vondt når han spiser idag. Noen som har hatt kusma eller vet hva dette kan være?
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Nå vet jeg ikke om du følger vaksinasjonsprogrammen, men det er minimal sjanse for kusma om han har tatt MMR-vaksinen. Broren min hadde kusma da vi var små (er født litt før vaksinen ble tilgjengelig), og det jeg husker spesielt fra den tiden var at han hadde veldig høy feber og ikke klarte å spise. Nå kan sikkert sykdomen forløpe forskjellig fra person til person, men tror feber ihvertfall er veldig vanlig.
Izzy*prinsesse 07 og prins 08* Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2011 gutten er vaksinert etter vaksineprogrammet,men vet at noen barn alikevel kan få kusma. Han har ikke feber,men spiste ikke kvelds da han klagde på vondt i munnen,så tror kanskje det kan være betennelse i tannkjøttet eller tenner som plager han. Gir det seg ikke til i morgen får eg ta ham en tur til legen for å sjekke det. Ellers er han i fin form. HI
Arb.ledig husmor Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Man får ikkje 3 års jeksler, så det e d nok ikkje.. Han kan ha bitt seg inni der.. Det ha eg gjort en gang, og hovna skikkelig opp! Tror heller ikke at det e kusma, for da hovne man gjerne opp i halsen også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå