Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Noen andre her som skal se Super bowl i natt ?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Ja hvis jeg ikke sovner før den tid... Go Packers!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Sitter her i Packers skjorta mi, men blir nok ikke oppe så seint.
FlightlessBird Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Følger spent med jeg også, og heier på Packers )
Tokatter_USA Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har i hus en happy mann. Jeg fikk ikke sett selv (er ikke spes. interessert i football, men liker atmostfæren og den gratise maten på vår lokale sportsbar når the Packers er i Super Bowl), fordi datteren vår var syk, men det er jo hyggelig når mannen kommer lykkelig (og litt over gjennomsnittlig brisen) hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå