Gå til innhold

HEIA GREEN BAY PACKERS :)))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som skal se Super bowl i natt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvis jeg ikke sovner før den tid... Go Packers! :)

Skrevet

Sitter her i Packers skjorta mi, men blir nok ikke oppe så seint.

Skrevet
:)
Skrevet

Følger spent med jeg også, og heier på Packers :o)

Skrevet

Jeg har i hus en happy mann. Jeg fikk ikke sett selv (er ikke spes. interessert i football, men liker atmostfæren og den gratise maten på vår lokale sportsbar når the Packers er i Super Bowl), fordi datteren vår var syk, men det er jo hyggelig når mannen kommer lykkelig (og litt over gjennomsnittlig brisen) hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...