Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Eller mest til barna? Hvor mye sånn ca pr måned? Jeg handler nok mest til barna, men litt til meg selv også. Vil tippe rundt 1500,- i måneden..... Dere da?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Det varierer hvor mye jeg bruker. Noen ganger kan jeg bruke 3000,- på en shopperunde, andre ganger kan jeg bruke nesten ingenting på 1 mnd. I går brukte jeg 700 på nye sko, tidligere denne uka brukte jeg 1500 på klær. Kjøper når jeg har lyst eller trenger noe.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Nei, ikke mye. Økonomien tillater ikke det desverre. Blir litt til barna da, gjerne på salg:) Kommer vel bedre tider etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Ikke noe sælig til meg selv. Jeg er tykk og hater kroppen min, orker ikke bruke penger på tjukkasklær. Holder på å slanke meg og når jeg kommer ned i strl 36-38, da skal jeg shoppe mye til meg Handler til ungene, mest vår og høst. Og ellers påfyll om de skulle vokse akutt eller miste alle vottene sine. :=) Årlig bruker jeg vel rundt 10000 på klær totalt... blir vel like under tusingen i måneden.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Jeg handler aldri klær til meg selv, jeg er faktisk så kjedelig at jeg ønsker meg gavekort på klær til jul og bursdag for å i det hele tatt ha ork til å kjøpe meg klær. Men når det kommer til ungen min, da tar jeg nesten helt av. Er veldig glad i Polarn O Pyret og Nøstebarn, så det blir litt dyrt i flekkene. Har ingen av butikkene her, så det blir litt nettshopping innimellom. VIl tenke at jeg bruker gjsnittlig 500kr i måneden på klær.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Tror jeg handler mest klær til barnet mitt... noen mndr bruker jeg 0 kr på klær.. andre mndr så bruker jeg gjerne 2000-3000 kr i mnd =) Varierer veldig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå