Gå til innhold

Angående klær...Handler dere mye til dere selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller mest til barna?

Hvor mye sånn ca pr måned? Jeg handler nok mest til barna, men litt til meg selv også. Vil tippe rundt 1500,- i måneden.....

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer hvor mye jeg bruker. Noen ganger kan jeg bruke 3000,- på en shopperunde, andre ganger kan jeg bruke nesten ingenting på 1 mnd. I går brukte jeg 700 på nye sko, tidligere denne uka brukte jeg 1500 på klær. Kjøper når jeg har lyst eller trenger noe.

Skrevet

Nei, ikke mye. Økonomien tillater ikke det desverre. Blir litt til barna da, gjerne på salg:) Kommer vel bedre tider etterhvert.

Skrevet

Ikke noe sælig til meg selv. Jeg er tykk og hater kroppen min, orker ikke bruke penger på tjukkasklær. Holder på å slanke meg og når jeg kommer ned i strl 36-38, da skal jeg shoppe mye til meg :)

Handler til ungene, mest vår og høst. Og ellers påfyll om de skulle vokse akutt eller miste alle vottene sine. :=)

Årlig bruker jeg vel rundt 10000 på klær totalt... blir vel like under tusingen i måneden.

Skrevet

Jeg handler aldri klær til meg selv, jeg er faktisk så kjedelig at jeg ønsker meg gavekort på klær til jul og bursdag for å i det hele tatt ha ork til å kjøpe meg klær. Men når det kommer til ungen min, da tar jeg nesten helt av. Er veldig glad i Polarn O Pyret og Nøstebarn, så det blir litt dyrt i flekkene. Har ingen av butikkene her, så det blir litt nettshopping innimellom. VIl tenke at jeg bruker gjsnittlig 500kr i måneden på klær.

Skrevet

Tror jeg handler mest klær til barnet mitt...

noen mndr bruker jeg 0 kr på klær.. andre mndr så bruker jeg gjerne 2000-3000 kr i mnd =)

Varierer veldig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...