Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 ok, her er dealen. VI slo opp i sommer, bodd i lag helt til nå for økonomiens skyld. Vi ble eni om at vi ikke skulle lete etter andre osv og fokusere på dattera våres og jobb. 1 dag etter jeg flyttet til ut, dro hun til byen on lempet dattera hos bestemora. Hun pulte en kar hun ikke har kjent mer en 30 minutter.. hun prøvde å skjule dette, Men det er ikke lett å gjennomskue henne:P fant alt ut etter hvert. jeg har jo ingen grunn til å gå amok eller noe sånt, men jeg ville prate om det og forstå Hvorfor hun lyger til meg på den måten. Hver gang jeg prøver å snakke med henne om noen ting, det gjelder ikke bare om den helga, så blir hun sur og sier at jeg kaller henne hore og bla bla bla. og KOmmer med skikkelige sårende kommentarer om moren min og at ingenting på disse 5 årene har betydd noe osv osv osv.. Jeg blir så klart lei meg, Men holder meg jo saklig og spør hvorfor hun oppfører seg slik? hun har oppført seg veldig sårende de siste dagene og er sint ovenfor datteren våres. Nå vil noen av dere si at jeg ikke har noe med hva hun gjør, men vi har bodd sammen hele tia og har egentli delt alt som er å dele? har hatt intimitet også bare for å gjøre det. Men poenget mitt er.. hvorfor oppfører hun seg slik? hun har aldri på 5 år sagt noe sårende som alt hun har sagt de siste dagene. Jeg har vært forståelesesfull og vil bare prate om det.. Er det fordi hun skjemmes at hun var fuckings løs? regner med det går rykter hos hans vennegjeng at hun er lett på tråden... Jeg bryr meg ikke om det lenger, men det er veldig vanskli å prate fornuft med henne, og ja, jeg vil jo se dattera mi i helgene når jeg kommer.. håper hun bare har pms elns... huff.. beklager for rotete innlegg.. skriver skjeldent:) alt jeg vil oppnå er et vennskap slik at vi kan gjøre det best mulig for datteren våres.. og kansje om noen år, før hun begynner på skolen, prøve på nytt slik at datteren min slipper å se nytt mannfolk i hus annenhver helg.. og en stabil farsfigur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå