Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 GRUSOMT hva skjedde med å bruke normale navn Janina kan du bruke, eller Mina,, Ikke Jamina
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Det høres utenlandsk ut, sikkert greit om man har aner fra andre land hvor dette er et vanlig navn. I vanlig norsk sammenheng så er ikke dette et navn i mine ører.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 amina amine anine mina mia og jamina er fine navn=)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Om du er fra India er det sikkert fint. Om du er etnisk norsk blir et bare teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå