Gå til innhold

? Hurraaaaa - endelig kan jeg også komme inn hit :) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å prøvd på nr 2 i over 2,5 år (30 pp`r), 2MA og 2SA, ett tøft, vanskelig og komplisert svangerskap hittil med hyperemesis fra uke 8-20, bekkenløsning fra uke 8, begynnende svangerskapsforgiftning fra uke 20, og en morkake som ligger previa marginalis/totalis og forårsaker blødninger, samt høyrisikosvangerskap i tillegg, så kan jeg ENDELIG entre 3 trimester!!!

For en lettelse og så deilig å tenke på at om noen uker så blir jeg endelig tobarnsmamma, har ei nydelig prinsesse på 4 år fra før og venter nå en liten prins - åhhh for en lykke, hehe :)))

Ønsker dere alle sammen en fortsatt strålende fin søndag og lykke, lykke til med siste innspurt i svangerskapet jenter :)

Stooooor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt at du komme inn hit nå! Me har jo prøvd omtrent like lenge på nr2 og her er det også lillebror som ventes! Storesøster som blir 4 i år gleder seg veldig! Er 100% sykemeldt pga bekkenløsning og kynnere og som om ikke det er nok så tror jeg svangerskapskløen har meldt sin ankomst igjen... jaja alt er jo verdt det når man har prøvd så lenge som vi har! Er 33+0 idag så det går unna:) Er du også 100% sykemeldt?

klemmer fra

Skrevet

Fantastisk følelse og endelig komme inn på 3 trimester.. Min første dag hær inne også.. så nu har vi 12 uker igjen <3< 3

Skrevet

Velkommen, Meg og lille Snuppis!!!!

Veien hit har vært lang, men nå nærmer det seg endelig for deg!!

Skrevet

Velkommen etter ;) Håper formen din er bra..

Har vært her ett par dager allerede jeg da, og kanskje tatt det litt mer for gitt.. Uvirkelig for oss som ikke har strevd, men ikke mindre glede over å snart være i havn av den grunn ;)

Lykke til med siste etappe..

*klem*

Skrevet

Gratulerer :) Herlig å se deg her :D

Ikke så veldig lenge igjen før små knøttene er her nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...