Gå til innhold

Noen som har hatt det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gift i mange år, er 30 år.Har alltid ønsket meg barn,men pga sykdom har ikke det vært trygt. Men det har forandret seg den siste tiden,så det er håp for meg.

Nå er det slik at min svoger og svigerinne ble planlagt gravid etter 1 års ekteskap og de har akkurat fått din baby. Det er glede over det:) Dette er svigermors første barnebarn og hele hennes families første baby tilskudd. Litt sårt er det at dette ikke er vært barn for jeg er gift med den eldste av fettere og kusiner der. Men men, denne babyen vil være spesiell siden h*n er første mann,sånn er det bare..

Min svigermor har sagt på tull at nå får vi vente så hun får konsentrert som det første barnebarnet.Det er noe som heter at det er en sannhet i enhver spøk..

Selv om hun vet jeg er syk har det alltid gått inn ett øre og ut et annet at vi ikke har barn pga min sykdom.Hun mener vi har valgt å vente.Men er ikke bitter på noen måte,HUn har bare aldri skjønt alvoret. Og jeg har ikke orket å snakke veldig om det med henne om det.

Nå føler jeg at vi må vente litt med å sette igang.Slik at min svoger og svigerinne,lille baby og min svigermor med familie kan sole seg i glansen..

hvor lenge syntes dere vi skal vente? hvor lenge ventet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier kjør på, jeg :) Svoger og svigerinne vil nok ikke se det som at du fratar dem plassen i rampelyset uansett, og hva svigermor mener er da ett fett!? Hvis dere er klare nå så syns jeg ikke dere skal vente :)

Lykke til!

Skrevet

Bare tull å ta slike hensyn. I min familie var vi to søsken og tre søskenbarn som fikk barn iløppet av 1 og 1/2 år og alle syntes det var kjempe stas!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...