Mamma til gutt og jente:) Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Noen som har prøvd å maskinvaske fuskpelspledd? Vil ikke vaske for hånd, de er jo så store og tunge...
Moonfreckle Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Jeg vasket mitt da det var nytt, for å få vekk 'plastlukten', valgte ullprogram og det gikk kjempefint.
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 Å, takk for tipset, da hiver jeg det inn på ullprogram nå Thanks!
Stjernemagnolia Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har vasket mine på vanlig program, 40 grader. Det gikk så fint så
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2011 Da er to tepper vasket, det gikk fint! Da prøver jeg 40 grader ved vanskelige flekker som ullprogrammet ikke tar....
Mia2011 Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Kan fint vaskes på 40grader, vanlig program, tørkeresultatet blir best i tørketrommel, det tørker fort og fremstår som bedre enn nytt.. Har ett par stykker som jeg har hatt i snart 5år og de er sikkert vasket 15ganger like fine ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå