Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Har ei venninne som jeg er så sliten av.Hun er bare opptatt av seg selv og alt rundt sine barn.Føler at hun bruker meg opp!Tusen råd skal hun ha ,men følger aldri rådene.Syter og klager! Hun lytter aldri på meg og viser ikke intresse for meg og mitt. Hilsen ei som føler at hun er god ha,når det røyner på for andre:-(
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Ja, jeg hadde akkurat ei sånn venninne, men kuttet henne ut, orket bare ikke mer av det mennesket..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Ja, jeg har hatt sånne "venninner". Har gjort det slutt med dem. Livet er for kort til enveistvennskap.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 ja , har en slik veninne ! og hun vil kun være sammen med meg når hun trenger noen å klage til :s dermed sier jeg altid nei når hu spør så får hun heller bare finne en ny "klagevenn"
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Har ingen vennnner som er slik, men har dessverre en søster! Enda verrre,,..blir liksom aldri kvitt henne
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Jeg hadde ei slik venninne. jeg tror jeg viste alt om henne, men hun viste nok knapt noe om meg. Hun kunne prate om helt uinteresange ting om seg og sitt i times vis. Og prøvde jeg å fortelle noe, pratet hun bare over meg. Jeg sluttet å ta tlf når hun ringte. Jeg orket bare ikke mere.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Nei, men min mor er sånn. Lite man kan gjøre med det, dessverre. Bare hun som skal snakke, hører ikke på barnebarna engang. Skal bestemme alt, og blir som en furten 5-åring om hun ikke får viljen sin. Et eks. er om vi skal male huset. Da bruker hun dagesvis, ja har lite å gjøre, på å lage fargeforslag. Så blir hun kjempesur når vi velger noe helt annet. Vi vil jo ikke at hun skal tegne en hel blokk med forslag. Og da er det kjefting om at vi mener hun ikke vet noe, kan noe osv.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Ja har ei sånn venninne, hun snakker i ett og er veldig veldig intens. Men så har hun psykiske problemer og har ikke så mange flere venninner enn meg, så jeg vil ikke kutte henne ut, er jo veldig glad i henne. Så da blir det henne i små doser, når jeg selv er rimelig opplagt og helst ute blandt folk, cafe, lunsj, kino etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå